Ik heb getracht een overzicht te maken van de verschillende rangen die in de winkel worden aangeboden. Zie de PDF in de bijlage.
Er lijken echter wat kleine foutjes in de tabellen te zitten. Is het mogelijk dat een admin of owner bevestigd dat onderstaande correct is, en zo, dit update?
Mocht iemand weten of dit forum tabellen ondersteunt, dan hoor ik dat graag! Mijn doel was om dit overzicht op het forum te plaatsen, maar zo te zien is de tabel tag niet ondersteund door de parser op dit forum.
[Edit: herschreven].
Er lijken echter wat kleine foutjes in de tabellen te zitten. Is het mogelijk dat een admin of owner bevestigd dat onderstaande correct is, en zo, dit update?
- Algemene voordelen: Premium en Elite noemen "Geen last van de chat delay voor spelers.", maar Legend en God niet. Ik heb de delay overigens nog niet opgemerkt. Is die er?
- Factions: De "15 disguises" bij Elite is doorgestreept. Elders in dit forum wordt gesuggereerd dat het teruggezet is. De streep mag dus weg?
- Survival, Creative, en Skyblock: Premium en Elite noemen /enderchest en /workbench. Bij Legend en God wordt het niet genoemd. Ik neem aan dat ze deze twee voordelen ook hebben.
- Survival, Creative, en Skyblock: Premium en Elite noemt Disguises. Bij Legend en God wordt het niet genoemd. Ik neem aan dat ze deit voordeel ook hebben.
- Survival en Creative: bij Legend en God wordt /head genoemd als commando en een hoofdblok (blokhoofd?) te krijgen. Dat is tegenwoordig /skull, zoals bij Premium en Elite staat.
- Creative: Bij Legend wordt /fly mode genoemd. Dat is overbodig. Zelfs gewone spelers kunnen in Creative vliegen.
- Mixed: Voordelen worden bij Premium en Elite genoemd. Bij Legend en God zijn er voor deze wereld geen voordelen genoemd.
- Speedrun: Voordelen worden bij Premium en Elite genoemd. Bij Legend en God niet.
Mocht iemand weten of dit forum tabellen ondersteunt, dan hoor ik dat graag! Mijn doel was om dit overzicht op het forum te plaatsen, maar zo te zien is de tabel tag niet ondersteund door de parser op dit forum.
Tabel testje |
---|
Helaas.. |
[Edit: herschreven].
Bijlagen
Laatste update: