Overzicht haunted ranks

Status
Niet open voor verdere reacties.

macfreek

Niet Verified
3 mrt 2016
7
1
52
www.macfreek.nl
Ik heb getracht een overzicht te maken van de verschillende rangen die in de winkel worden aangeboden. Zie de PDF in de bijlage.

Er lijken echter wat kleine foutjes in de tabellen te zitten. Is het mogelijk dat een admin of owner bevestigd dat onderstaande correct is, en zo, dit update?

• Algemene voordelen: Premium en Elite noemen "Geen last van de chat delay voor spelers.", maar Legend en God niet. Ik heb de delay overigens nog niet opgemerkt. Is die er?
  • Factions: De "15 disguises" bij Elite is doorgestreept. Elders in dit forum wordt gesuggereerd dat het teruggezet is. De streep mag dus weg?
  • Survival, Creative, en Skyblock: Premium en Elite noemen /enderchest en /workbench. Bij Legend en God wordt het niet genoemd. Ik neem aan dat ze deze twee voordelen ook hebben.
  • Survival, Creative, en Skyblock: Premium en Elite noemt Disguises. Bij Legend en God wordt het niet genoemd. Ik neem aan dat ze deit voordeel ook hebben.
  • Survival en Creative: bij Legend en God wordt /head genoemd als commando en een hoofdblok (blokhoofd?) te krijgen. Dat is tegenwoordig /skull, zoals bij Premium en Elite staat.
  • Creative: Bij Legend wordt /fly mode genoemd. Dat is overbodig. Zelfs gewone spelers kunnen in Creative vliegen.
  • Mixed: Voordelen worden bij Premium en Elite genoemd. Bij Legend en God zijn er voor deze wereld geen voordelen genoemd.
  • Speedrun: Voordelen worden bij Premium en Elite genoemd. Bij Legend en God niet.

Mocht iemand weten of dit forum tabellen ondersteunt, dan hoor ik dat graag! Mijn doel was om dit overzicht op het forum te plaatsen, maar zo te zien is de tabel tag niet ondersteund door de parser op dit forum.

Tabel testje
Helaas..

[Edit: herschreven].

Bijlagen

• Haunted MC Ranks.pdf
    41,5 KB · Bekeken: 1.060
Laatste update:

Mainrr

Niet Verified
16 jun 2015
127
12
184
24
Hoogeveen
Ik heb getracht een overzicht te maken van de verschillende rangen die in de winkel worden aangeboden. Zie de PDF in de bijlage. (Mocht iemand weten of dit forum tabellen ondersteund, dan hoor ik dat graag!)

Er lijken echter wat discrepanties te zijn. Is het mogelijk dat een admin of owner hier een uitspraak over doet?

* Algemene voordelen: Premium en Elite noemen "Geen last van de chat delay voor spelers.", maar Legend en God niet. Ik heb de delay overigens nog niet opgemerkt.
* Factions: De "15 disguises" bij Elite is doorgestreept. Elders in dit forum wordt gesuggereerd dat het teruggezet is. De streep mag dus weg?
* Survival, Creative, en Skyblock: Premium en Elite noemen /enderchest en /workbench. Bij Legend en God wordt het niet genoemd. Ik neem aan dat ze deze twee voordelen ook hebben.
* Survival, Creative, en Skyblock: Premium en Elite noemt Disguises. Bij Legend en God wordt het niet genoemd. Ik neem aan dat ze deit voordeel ook hebben.
* Survival en Creative: bij Premium en Elite wordt /skull genoemd als commando en een hoofdblok (blokhoofd?) te krijgen. Bij Legend en God, heet dit commando plotseling /head.
* Creative: Bij Legend wordt /fly mode genoemd, maar bij God niet.
* Mixed: Voordelen worden bij Premium en Elite genoemd. Bij Legend en God zijn er voor deze wereld geen voordelen genoemd.
* Speedrun: Voordelen worden bij Premium en Elite genoemd. Bij Legend en God niet.
Met de command /Skull kan je bijvoorbeeld iemand zijn hoofd krijgen of je eigen. Met /Head kan je (dacht ik) een voorwerp op je hoofd doen.

Voorderest idk.

jefkedebeer123

Supreme
jefkedebeer
jefkedebeer ✔
Supreme
2 mei 2015
187
31
234
21
Ik heb getracht een overzicht te maken van de verschillende rangen die in de winkel worden aangeboden. Zie de PDF in de bijlage. (Mocht iemand weten of dit forum tabellen ondersteund, dan hoor ik dat graag!)

Er lijken echter wat discrepanties te zijn. Is het mogelijk dat een admin of owner hier een uitspraak over doet?

* Algemene voordelen: Premium en Elite noemen "Geen last van de chat delay voor spelers.", maar Legend en God niet. Ik heb de delay overigens nog niet opgemerkt.
* Factions: De "15 disguises" bij Elite is doorgestreept. Elders in dit forum wordt gesuggereerd dat het teruggezet is. De streep mag dus weg?
* Survival, Creative, en Skyblock: Premium en Elite noemen /enderchest en /workbench. Bij Legend en God wordt het niet genoemd. Ik neem aan dat ze deze twee voordelen ook hebben.
* Survival, Creative, en Skyblock: Premium en Elite noemt Disguises. Bij Legend en God wordt het niet genoemd. Ik neem aan dat ze deit voordeel ook hebben.
* Survival en Creative: bij Premium en Elite wordt /skull genoemd als commando en een hoofdblok (blokhoofd?) te krijgen. Bij Legend en God, heet dit commando plotseling /head.
* Creative: Bij Legend wordt /fly mode genoemd, maar bij God niet.
* Mixed: Voordelen worden bij Premium en Elite genoemd. Bij Legend en God zijn er voor deze wereld geen voordelen genoemd.
* Speedrun: Voordelen worden bij Premium en Elite genoemd. Bij Legend en God niet.
In creative kan je zoiezo vliegen ...

macfreek

Niet Verified
3 mrt 2016
7
1
52
www.macfreek.nl
Met /Head kan je (dacht ik) een voorwerp op je hoofd doen.

Je kan het altijd proberen, maar ik denk dat /hat een beter resultaat geeft.

Maar even testen in-game geeft het antwoord: /head is een verouderd commando. Tegenwoordig moet je /skull gebruiken. Kortom, de Rank info moet even aangepast worden, wat mijn indirecte suggestie was aan de admins.

vipwachtwoord

Niet Verified
28 jul 2014
377
116
224
25
www.teamvip.net
Beste Macfreek,
Als iets staat bij een bepaalde rank betekent dat, dat datgene ook voor de rank erboven geldt. Als Premium en Elite een bepaalde permissie hebben, dan hebben God en Legend dat ook. Als Legend een bepaalde permissie heeft, heeft God dat ook. Er zullen wel een aantal fouten in het documentje zitten, maar over het algemeen geldt: Wat een lagere rang heeft, heeft een hogere ook

MvG, Vipwachtwoord

guusbong

Niet Verified
16 jul 2015
105
21
154
Panda Land, Nederland
Beste Macfreek,
Als iets staat bij een bepaalde rank betekent dat, dat datgene ook voor de rank erboven geldt. Als Premium en Elite een bepaalde permissie hebben, dan hebben God en Legend dat ook. Als Legend een bepaalde permissie heeft, heeft God dat ook. Er zullen wel een aantal fouten in het documentje zitten, maar over het algemeen geldt: Wat een lagere rang heeft, heeft een hogere ook

MvG, Vipwachtwoord
precies!

~Panda

StefanSmit

Niet Verified
3 aug 2015
15
1
54
maar met legend kan je in creative /fly doen om je vliegen uit te zetten, ookal ben je in gamemode 1, kan je dan niet vliegen

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
335
49
234
24
asten
www.twitter.com
maar met legend kan je in creative /fly doen om je vliegen uit te zetten, ookal ben je in gamemode 1, kan je dan niet vliegen
je kan het ook heel erg moeilijk bekijken

Shockerz

Supreme
Shockerz
Shockerz ✔
Supreme
24 feb 2015
424
36
194
Dit is in mijn opzicht een zeer nutteloos topic aangezien de info (die overigens wel klopt) al ruimschoots aanwezig is.

Gr. Shockerz
(topic gesloten)

Status
Niet open voor verdere reacties.