[paintball] tips

• Topicstarter Deleted member 2824
  • Startdatum

Heb je hier wat aan?

• Total voters
    10
Status
Niet open voor verdere reacties.
D

Deleted member 2824

Guest
Hier vind je een paar paintball tips
Tips:
  • 1 doe /pb vote je ziet allemaal maps als bij fall-out de meeste votes staan doe dan /pb red en /pb vote fall-out (Bij fall-Out team red ist het makkelijk om bij de boomhut te komen)
  • 2 sneeuwballen gaan nooit rechtdoor en raketten-werpers ook niet
  • 3 als er iemand kom aanlopen ga achter een muurtje zitten en shift+ctrl (zo kan je altijd in 1 keer te voor schijn springen om ctrl+pijltje om hoog+spatie te doen
  • 4 doe /pb rank om je stats te zien voor rankup
  • 5 ga nooit in de buurt van flower pots staan!!! (Ze exploderen)
  • 6 achter ladder/vains kan je niet geraakt worden!!!!

Last edited by a moderator:

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
37
In de buurt van Eindhoven
Hier vind je een paar paintball tips
Tips:
  • 1 doe /pb vote je ziet allemaal maps als bij fall-out de meeste votes staan doe dan /pb red en /pb vote fall-out
  • 2 sneeuwballen gaan nooit rechtdoor en raketten-werpers ook niet
  • 3 als er iemand kom aanlopen ga achter een muurtje zitten en shift+ctrl (zo kan je altijd in 1 keer te voor schijn springen om ctrl+pijltje om hoog+spatie te doen
  • 4 doe /pb rank om je stats te zien voor rankup
  • 5 ga nooit in de buurt van flower pots staan!!!
  • 6 achter ladder/vains kan je niet geraakt worden!!!!

heey thnx sebastiaan! maar euh, ik heb n paar dingetjes:

eerste tip snap ik niet, wat bedoel je met "doe /pb vote je ziet allemaal maps als bij fall-out de meeste votes staan doe dan /pb red en /pb vote fall-out" ? ik lees wel dat je dus /pb red en /pb vote mapnaam moet doen, maar waarvoor dient dit?

en waarom mag je niet in de buurt van flower pots staan? exploderen die ofzo?

verder wel cool ofcourse dat je even wat tips wilt delen op het forum :) altijd een goeie zaak

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Flower pots zijn van die mines (bommen) Die ontploffen :P Kun je plaatsen op tactische plekke xD

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
37
In de buurt van Eindhoven
ah cool! wist ik niet.... kijk! dat vind ik nou een goeie tip xD helaas stond dat niet in de topic hehe

hoe werken die flower pots dan? heb je er een ontsteker voor? of moet je er gewoon op schieten?

D

Deleted member 2824

Guest
ah cool! wist ik niet.... kijk! dat vind ik nou een goeie tip xD helaas stond dat niet in de topic hehe

hoe werken die flower pots dan? heb je er een ontsteker voor? of moet je er gewoon op schieten?
je zet ze neer en als een player van een ander team in de buurt komt dan boem!!!

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Deze tips zijn geweldig ( al wist ik ze allemaal al zelf ^^ ) Maar zeer handig voor alle spelers die net nieuw zijn/bijna amper iets weten van paintball. Mooie tutorial:)

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Ook dit speel ik nooit, misschien wat tips voor bouwen? Ik help je graag! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.