Peeveepee tips

Status
Niet open voor verdere reacties.

PoolLight

Niet Verified
7 sep 2014
54
25
94
Yo guys de meeste weten dat ik verbannen ben van Hn maar dat doet er nu niet toe.
Ik ga jullie vandaag leren hoe je moet pvpen.

Ten eerste raad ik aan om te hotkeyen meer kan ik hier niet over vertellen behalve dan dat je gewoon veel moet oefenen.

Nu komen we bij het strafen.
Enkele strafes:
-Circle strafe
-'Stimpay' strafe
Laten we beginnen met de Stimpay strafe deze gaat als volgt:
Je gaat van links naar recht en blijft je enemy hitten meer hoeft niet.
Nu de circle strafe: De naam zegt het al zelf je gaat rondjes rond je enemy draaien maar dat niet alleen.
Je gaat rondjes rond hem draaien maar als hij je hit draai je de andere kant op dat geeft al een paar extra hits.
LET OP!Dit gaat makkelijker met speed effect.

Dan komen we hoe je je range vergroot, het is niet echt moeilijk.
Net voordat de enemy je hit laat je je sprint los en hit je hem, vervolgens sprint je weer aangezien dat je knockback verkleint.
LET OP!Als je sprint los laat is je knockback kleiner en kan de enemy je makkelijker in de lucht slaan dus let daar mee op :)
Als je in 1.7 speelt is dit zo, in 1.8 is de knockback anders maar het is gewoon even aanpassen als je deze trucjes kent.

Nu nog 1 klein dingetje voor je range, op HN is er anti cheat net zoals op andere servers dit is tegen hackers en mensen met een auto clicker bv., hierdoor zal de kb anders zijn dan op vanilla servers of servers zonder anti cheat.

Voor de strafe uitleg in een video(engels) klik je hier ->ik hoop dat dit jullie geholpen heeft en ik wens jullie nog verder een goede dag :)
~PoolLight

Snake

Niet Verified
9 jul 2014
248
43
139
Ergens in nederland
Thnx pool:D

• Like
Reactions: Rik 2004

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
553
183
264
20
thanks maar het is haatelijk mensen rond je zitten te lopen en hitten

PoolLight

Niet Verified
7 sep 2014
54
25
94
thanks maar het is haatelijk mensen rond je zitten te lopen en hitten
Het kan hinderlijk zijn als anderen het bij jou doen maar als jij het doet is het wel handig :)
De bedoeling van pvpen is toch vijandelijke spelers killen nietwaar?

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Status
Niet open voor verdere reacties.