Permanent

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harmen

Niet Verified
12 jul 2014
401
41
199
Beste.
Klopt het als je perm ban hebt dat je na 1 half jaar ongeveer unban hebt want ik zie dat steeds vaker mensen die vroeger ban hadden nu unban hebben

Kan dat ?

• Like
Reactions: DuracellKonijn

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Deze unbans komen waarschijnlijk door het overschakelen op UUID's inplaats van Nicknames

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Dit lijkt mij niet de bedoeling... Toch?
O.o

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
37
In de buurt van Eindhoven
We zijn bezig met het aanpassen van bantijden ... zo worden hacks tempbannen. Het kan daarom zijn dat je sommige spelers terug ziet na het gebruik van hacks. Dit doen we omdat we meer tweede kansen willen geven.

eigenlijk zouden er eerst betere hack-opsporings plugins moeten komen, voordat jullie hackers een 2e kans geven ;)
want nu geef je ze eigenlijk gewoon een vrijbrief om lekker door te blijven hacken ;) de enige lichte kans dat ze gepakt worden is als mensen ze gaan filmen of screenshotten... en denk dat dit maar bij 10% van de hackers gebeurt.... en nou dat die ook nog eens een 2e kans krijgen xD haha hacker heaven

Maaraa

Niet Verified
20 sep 2014
1.146
573
313
29
eigenlijk zouden er eerst betere hack-opsporings plugins moeten komen, voordat jullie hackers een 2e kans geven ;)
want nu geef je ze eigenlijk gewoon een vrijbrief om lekker door te blijven hacken ;) de enige lichte kans dat ze gepakt worden is als mensen ze gaan filmen of screenshotten... en denk dat dit maar bij 10% van de hackers gebeurt.... en nou dat die ook nog eens een 2e kans krijgen xD haha hacker heaven
Yep dat is ook zo

Neon5

Verbannen
Neonstreet5
Neonstreet5 ✔
God
9 sep 2014
298
39
184

6% stop met hacken na een unban.

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
+ het feit dat er niet eens in de report sectie met hackers topics word gekeken, maakt het nog erger. :confused: ik heb nu zo'n 10 hackers reports staan. Van 3 WEKEN geleden. Geen antwoord. Dus eigenlijk zijn die hackers gwn vriendelijk uitgenodigd voor een hack-party.

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
37
In de buurt van Eindhoven
+ het feit dat er niet eens in de report sectie met hackers topics word gekeken, maakt het nog erger. :confused: ik heb nu zo'n 10 hackers reports staan. Van 3 WEKEN geleden. Geen antwoord. Dus eigenlijk zijn die hackers gwn vriendelijk uitgenodigd voor een hack-party.

dat is eigenlijk wel een kwalijke zaak zeg.... ik zie zo vaak mods online hier op het forum, kan me haast niet voorstellen dat ze gewoon "vergeten" om daar te kijken...
Ik heb het idee dat de meeste mods zoiets hebben van "mwaah, ik laat remy mooi kijken naar die hackers, ik heb daar niet zo veel verstand van" :P en tegelijkertijd is remy de laatste tijd heel druk met andere stuff :P

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
847
385
380
24
Antwerpen
We zijn bezig met het aanpassen van bantijden ... zo worden hacks tempbannen. Het kan daarom zijn dat je sommige spelers terug ziet na het gebruik van hacks. Dit doen we omdat we meer tweede kansen willen geven.
Dat is eerlijk eerst een tempban voor waarschuwing maar dan zou ik het permanent doen xD

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Dat is eerlijk eerst een tempban voor waarschuwing maar dan zou ik het permanent doen xD
Permban als waarschuwing kan toch niet! XD

Want je krijgt dan geen 2e kans meer, duhhh :P

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
847
385
380
24
Antwerpen
Permban als waarschuwing kan toch niet! XD

Want je krijgt dan geen 2e kans meer, duhhh :P
1. Haja dat zou grappig zijn
2. Ik zei tempban haha :p
3. Met maar.dan zou ik een permanente..." dan boedoel ik dat je het de 2e keer doet xD

Harmen

Niet Verified
12 jul 2014
401
41
199
Wat is temp ban ? Als vragen mag
Ik vindt wel Goed zo'n 2de kans maar als ze de voor de 2 keer gepakt worden vindt ik het perm alleen @maaraa een vriend van mij is geband is december zou die dan zomaar unban kunnen krijgen ?

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Wat is temp ban ? Als vragen mag
Ik vindt wel Goed zo'n 2de kans maar als ze de voor de 2 keer gepakt worden vindt ik het perm alleen @maaraa een vriend van mij is geband is december zou die dan zomaar unban kunnen krijgen ?
Temp = tijdelijk
Etymologie komt van Latijnse woord 'tempus' (tijd)

Status
Niet open voor verdere reacties.