Plot griefen

Status
Niet open voor verdere reacties.

lars

Niet Verified
12 mrt 2014
11
0
35
Hoi ik ben mariokart538 en ja ik heb 1 ban maar iemand die op mijn plot add had wil het nu gaan griefen want ik had net ruzie met hem op skype kunnen jullie de minecraftnaam loekai unadden op mijn megaplot? Het megaplot is 8e oost links

Dion

God
MDZhB
MDZhB ✔
God
23 mei 2014
310
48
239
23
Netherlands
Beste mariokart538,

ik denk dat dit een nutteloos topic is, deze ruzie is niet op de server gebeurd, ik weet niet wat de staff voor je kan doen,
@kbkjelveld

Mvg Dion

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Griefen mag inderdaad niet, maar iemand op plot adden is altijd je eigen risico

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Het is inderdaad eigen risico, maar als je bijvoorbeeld iemand trust op survival en diegene grieft alles, dan is dat alsnog banable
Klopt

SirCasanova

Niet Verified
19 jun 2015
205
47
164
27
Alleen Marthijs die hier wat van begrijpt de rest praat maar weet alsnog niks. Laat ik je dit duidelijk maken @lars je bent banned en jullie hadden ruzie en hij is geadd op jullie plot als hij iets pakt of iets griefed kan je na je unban het laten checken door een moderator zodat het rolebacked word en de speler verbannen word. Dus maak je daar geen zorgen over :)

vipwachtwoord

Niet Verified
28 jul 2014
377
116
224
25
www.teamvip.net
Het is niet echt griefen als je weet dat hij heeft toegelaten dat hij op zijn plot mocht bouwen.
Dus het is zijn eigen fout, hij moest hem maar niet add'en.
Griefen is het slopen van andermans eigendom. Op Haunted is Griefen strafbaar. Zodra de toegestane persoon iets sloopt of verandert zonder toestemming, is dat dus strafbaar!

• Like
Reactions: MiningBerkay

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Griefen is het slopen van andermans eigendom. Op Haunted is Griefen strafbaar. Zodra de toegestane persoon iets sloopt of verandert zonder toestemming, is dat dus strafbaar!
Maar de persoon gaf wel toestemming dat hij dat mocht. Dan is dat zijn eigen fout.
En de ban is trouwens ook zijn eigen schuld.

K

KjeldVeldhuizen

Guest
Griefen is bannable, dat klopt, maar alleen als wij deze persoon op heterdaad betrappen, iemand adden op je plot is je eigen schuld en de ruzie gaat buiten Haunted om dus kunnen we er niks mee.

Status
Niet open voor verdere reacties.