staff_sebastian Niet Verified 7 jun 2015 4 0 30 11 jul 2015 #1 Het lijkt mij wel handig dat je in de plot wereld kan tp"en naar andere plots. Hopelijk vinden jullie het ook een goed idee!
Het lijkt mij wel handig dat je in de plot wereld kan tp"en naar andere plots. Hopelijk vinden jullie het ook een goed idee!
R Rutgertjuh Guest 11 jul 2015 #2 staff_sebastian zei: Het lijkt mij wel handig dat je in de plot wereld kan tp"en naar andere plots. Hopelijk vinden jullie het ook een goed idee! Click to expand... Nope, is al vaker zo een topic over gemaakt. Dit gebeurt niet, omdat de waarde van de plots aan de spawn dan drastisch omlaag gaat ;). Mvg, Rutger
staff_sebastian zei: Het lijkt mij wel handig dat je in de plot wereld kan tp"en naar andere plots. Hopelijk vinden jullie het ook een goed idee! Click to expand... Nope, is al vaker zo een topic over gemaakt. Dit gebeurt niet, omdat de waarde van de plots aan de spawn dan drastisch omlaag gaat ;). Mvg, Rutger
Stevenn Niet Verified 15 nov 2014 667 184 244 26 11 jul 2015 #3 ^Wat Rutger zei. Plots op Prison hebben een economische waarde. Als de mogelijkheid om teleport naar plots word toegelaten, zou dit geheel wegvallen. Topic gesloten, is al eerder afgewezen!
^Wat Rutger zei. Plots op Prison hebben een economische waarde. Als de mogelijkheid om teleport naar plots word toegelaten, zou dit geheel wegvallen. Topic gesloten, is al eerder afgewezen!