Gesloten Plotme genakt (mixed)

Status
Niet open voor verdere reacties.
L

LeviboyNL

Guest
Beste Staff

Ik heb een poosje geleden een plot aan iemand in bruikleen gesteld omdat je maar 2 plots kan claimen met premium rank. ik had toen aan een elite gevraagt om hem te claimen en er even op te letten. nu wil zij echter dat plot niet meer terug geven. misschien zeggen jullie dan: ''Eigen schuld dikke bult'', maar ik vind dut een vorm van scammen. ik heb dat plot helemaal gebouwt en het staat vol met (in survival) gemaakte bouwwerken.
het gaat hierbij om Plot ID: 25:9 in de Mixed server. (geen bigplots)

kan een staff even kijken of ik dit plot toch terug kan krijgen op een 1 of andere manier, als beweis dat het plot van mij is geweest kunnen jullie misschien de blockdata of plotme owners list terug kijken. hier heb ik nog een oude screenshot toen het plot nog van mij was.

Hopelijk word dit serieus genomen.
in ieder geval bedankt voor het lezen van deze report

Mvg LeviboyNL (CosmicVanity)

L

LeviboyNL

Guest
Sorry de foto was te groot en kon niet geladen worden

Maaraa

Niet Verified
20 sep 2014
1.146
573
313
30
Wordt naar gekeken :)

L

LeviboyNL

Guest
ik heb inmiddels ook deny gekregen, echt super frustrerend om op je eigen plot deny te krijgen :mad:

Nookie_S5

Supreme
Nookie_S5
Nookie_S5 ✔
Supreme
22 okt 2013
334
61
224
Netherlands, Limburg
Plot gezien. Geen logs kunnen vinden op bouw blocks. Wel dat je in chesten hebt gezeten. Echter is niet te bewijzen dat het plot van jou is geweest. (staat nu op naam van agillia)

L

LeviboyNL

Guest
Plot gezien. Geen logs kunnen vinden op bouw blocks. Wel dat je in chesten hebt gezeten. Echter is niet te bewijzen dat het plot van jou is geweest. (staat nu op naam van agillia)
Angillia * :D

D

Deleted member 3363

Guest
REPORT GEWEIGERD.
Hallo,

Er is onvoldoende bewijs om de desbetreffende spelers te bestraffen. Het report zal inactief blijven, omdat het niet aan de voorwaarden voor een report voldoet. Als je meer hulp over dit onderwerp nodig hebt, neem dan contact op met een moderator. Sorry voor het ongemak en een mooie dag verder. Zoals altijd, veel plezier verder op HauntedMC.

Onderwerp gesloten voor verdere reacties.

Status
Niet open voor verdere reacties.