Plots overkopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shatox_

Supreme
Shatox
Shatox ✔
Supreme
8 jul 2015
13
0
75
54
Er is een mogelijkheid om megaplots dicht bij de spawn over te kopen ? Er zijn er namelijk wel wat waarvan ik de eigenaars al lang niet meer gezien heb. Ook zijn sommige zelfs leeg of amper bebouwd.

Zo ja, hoe kan ik deze overkopen als de eigenaars met moeite online komen?

En als ik een nieuwe plot kan kopen , kan mijn oude plot dan gekopieerd worden naar de nieuwe ? Of moet het helemaal opnieuw bouwen ? Want er is namelijk zeer veel tijd in gestoken en ik ben er ook van overtuigd dat het één van de mooiere plots is van prison. (Megaplots -8,-2 van hubilon)

Gr Shatox (prev name hubilon)

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
Mensen kopen hun plot gewoon het maakt niet uit als ze nooit online zijn, ze hebben het gekocht.
Dus nee, je kan het niet overkopen ;)

Mvg,
Cas

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
je kan ze enkel overkopen als de speler online is en dan moet je je oude plot unclaimen om dat plot te kunnen claimen
je kan natuurlijk altijd aan een vriend vragen om je oude plot te claimen ;)

Shatox_

Supreme
Shatox
Shatox ✔
Supreme
8 jul 2015
13
0
75
54
Want er zijn enkel plots dicht bij spawn waarvan de huurdatum overschreden is en deze kunnen ook niet geclaimd worden.

Shatox_

Supreme
Shatox
Shatox ✔
Supreme
8 jul 2015
13
0
75
54
Het probleem is dat sommige van die plots van spelers zijn die niet meer online komen ....

IzzyJong

Niet Verified
29 nov 2014
184
22
124
24
Izzyland Parijs
De mogelijkheid van overkopen omdat de speler al een tijdje niet online is, is er niet. Wel kunnen moderators de plots claimbaar maken voor iedereen als een speler zoveel maanden niet online is geweest. Maar het wordt wel zo gedaan dat iedereen evenveel claim kans heeft.

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Anders worden de Plots na 4 maanden leeg gehaald, alleen weet niet of het ook dan in de verkoop staat! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.