Gesloten Politie aan de deur voor internet afpersing

Status
Niet open voor verdere reacties.
L

LeviboyNL

Guest
Beste staff

er is 10 minutjes geleden naar mijn huistelefoon gebelt dat ''merijn van ham'' aka merijngames aangifte heeft gedaan van internet afpersing, de politie uit brabant staat voor een uitlevering. de reden hiervoor zou zijn dat hij gebant is geweest door @razerforever voor een week omdat hij me in mixed gegrieft had. Als ik daadwerkelijk mee moet naar brabant (wat ik niet verwacht). zouden jullie dan aub wat kunnen doen aan merijngames voor hij nog meer slachtoffers maakt. (bewijs komt nog dus laat dit topic aub open).

ik ben wel zenuwachtig maar haunted speelt hierbij een grote rol en volgensmij is reporten volledig toegestaan in nederland ;)

mvg. Levi

L

LeviboyNL

Guest
Als ik het dus goed begrijp, is er aangifte op je gedaan omdat hij JOU heeft gegrieft en is verbannen door razerforever?

Houd ons op de hoogte!
Jup, daar komt het uiteindelijk wel op neer, de popo is net langs geweest en ik word verdacht van: Chantage en afpersing (eerst ook nog van fraude maar dat is nu van de kaart). Ik heb net een verklaring afgelegd aan een hele aardige mevrouw van de politie en ze zegt dat de kans op vervolging klein is maar de kans is er wel... o_O

#StrafbladIncomming

ik heb ook tegen de mevrouw gezegt:
1. ''het is maar een spel maak er niet zoon groot probleem van''
2. ''als een stafflid van de desbetreffende server iemand anders bant, mag hij dat zelf weten dat is zijn ook taak binnen de server.''
en als derde heb ik gezegt dat ik het zeer onprofessioneel vond van de speler dat hij niet eerst contact zocht.

tot zover eventjes ik hou jullie op de hoogte via dit topic,

mvg Levi

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
wat een onzin. Als er iets is nemen ze maar contact op met onze zakelijke mail of nummer. Dat gaat nooit via een speler.
Einde.

Status
Niet open voor verdere reacties.