Ik zat hier ook op te wachten en ik heb het antwoord van walk3n_fridge gekregen. Dit heb ik (dacht ik) ook in game verteld, maar hier nogmaals:
Als de server naar volledig 1.8 gaat, dan zijn de cells niet meer geclaimd. (Of helemaal gereset met stuff e.d. Dit weet ik alleen niet meer). Dan zou je denken: een maand lang aankondigen dat de cells niet meer werken op de hele server zodat iedereen ze leeg kan halen. Dit kan op zich wel, alleen de lagere spelers die nog geen plot hebben, kunnen hun stuff nergens kwijt!
Misschien dat ervoor gezorgd kan worden dat men tijdelijk niet meer een cell kan huren/verlengen voor een bepaalde tijd, wat ervoor zorgt dat lagere spelers wat hoger kunnen worden, een plot kunnen kopen en daar al hun stuff laten.
Bovenstaande zou nog wel vervelend kunnen zijn voor de allernieuwste spelers die dan geen cell kunnen huren, maar nu kunnen ze dat toch al weinig, aangezien de meeste cells al geclaimd zijn ;), maar 1.8 zal er toch een keertje moeten komen. Het gaat namelijk moeilijk en is bovendien ook vervelend, als MineCraft al in 2.3 zit en Prison nog in 1.7 :p
We zien wel wat er gebeurd, ideeën kun je natuurlijk altijd delen, misschien dat Remy er wat mee kan :p
Mvg,
Rutger