Opgelost Prison backpack

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joriswisse

Niet Verified
5 mrt 2015
26
1
74
22
Geachte staff,

Ik heb ik weet niet of het een bug is maar het is vervelend
Maar eenmaal als je dood ben gegaan in prison tijdens het pvpen zijn je spullen weg uit je backpack
Dat wist ik niet dus ik dacht ik hou daar me goede spullen in voor als ik het nodig heb
Vervolgens ga ik en x dood en ben het kwijt
Enigste wat ik terug zou willen is een full dia enchanted zwaard kan je kopen in prison yz kost 2 miljoen
En ik kocht een volledig enchantend chesplate en die kost 1.5 miljoen ik hoop dat jullie kunnen zien dat ik het gekocht hebt ennhet terug wil geven
Bedankt mer vriendenlijke groet joriswisse

Neon5

Verbannen
Neonstreet5
Neonstreet5 ✔
God
9 sep 2014
298
39
184
Dat hoort zo. :)

Joriswisse

Niet Verified
5 mrt 2015
26
1
74
22
Dat wist ik dus niet en ja 3,5miljoen euro's is voor mij veel geld
Khoop dat het terug krijg

Joriswisse

Niet Verified
5 mrt 2015
26
1
74
22
Heel erg stom ik heb voor dat geld 2uur lopen minen en ik heb niet echt veel tijd dus dat is echt heeeeeel jammer @freecon

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
had ik ook op factions spullen voor een paar 100tokens kwijt omdat ik dacht dat het daar veilig zat

en heb je niet enkel een backpack als donator dan is ff mijnen in die mijn toch geen 2 uur voor een paar miljoen op een half uurtje als je wat voortdoet heb je al 5 mil dus

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Leek me wel vanzelfsprekend... backpack is gewoon een extentie van je inventory, alles gaat gewoon kwijt als je doodgaat...

Denk niet dat je hier nog een refund van gaat krijgen helaas.

D

Deleted member 2824

Guest
Je krijgt het niet meer terug. het is gewoon extra invetory

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Backpack -> vertaling rugzak. Spullen die je dus bij je draagt. Als je dood gaat is het natuurlijk realistisch dat dit gone is.Het is geen enderchest. Sorry geen bug en geen refund.

Status
Niet open voor verdere reacties.