''prison boosters''

Status
Niet open voor verdere reacties.

StefNL

Niet Verified
18 apr 2016
42
14
74
29
Geachte staffleden/spelers,

Boosten is niet meer de bedoeling, dus /pay is uitgeschakeld. Echter werk ik met iemand samen en vraag me af of ik diegene nog wel mag helpen? we helpen elkaar.... dat /pay is uitgeschakeld maakt het niet makkelijker maar we hebben wel een manier er op gevonden die we dan ook nu gebruiken. Ik wil even zeggen dat mensen die niet teamen, iemand moeten gaan zoeken en dan lekker samen te gaan werken. Want nu is er 1 die het voor de rest die wel samenwerkt verpest (wat ik heel jammer vind). Wellicht is daarom ook het aantal spelers op prison vermindert? (of natuurlijk door de vakantie, wat ik eerder denk). Ik hoop op opheldering van de staff (en ja, ik heb de forumpost over de prison-update gelezen)

EDIT: Daarbij is het kwaad al geschiedt, er zijn mensen (ik noem geen namen) die naar Y of hoger geboost zijn, dus in mijn mening is deze maatregel al veel te laat.

Met vriendelijke groet,

StefNL :)

Laatste update:

Craftkrats

God
Craftkrats
Craftkrats ✔
God
18 nov 2014
43
2
110
EDIT: Daarbij is het kwaad al geschiedt, er zijn mensen (ik noem geen namen) die naar Y of hoger geboost zijn, dus in mijn mening is deze maatregel al veel te laat.

Wat stef zegt. het heeft nu toch geen nut meer. mensen die elkaar hebben geboost zijn nu allemaal op een bepaalde rank waar zij wouden zijn. dus heeft het nog wel zin om een update te doen en /pay weg te laten? je kan het gezeik van boosters oplossen maar waar moeten zij zich nu nog druk om maken? ze blijven de rank die ze zijn. je pakt nu alleen maar de unboosted players aan die dadelijk niks meer aan hun geld gaan hebben en als ze een goede deal willen sluiten (een notch verkopen bijvoorbeeld) krijgen ze er geld voor maar wat is geld dan nog waard? misschien iedereen terugzetten naar een bepaalde rank die hoger is dan die rank? volledige reset? of gewoon laten en jullie focussen op ander games aangezien er nu weet niet hoeveel games offline of in onderhoud zijn.

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl

Wat stef zegt. het heeft nu toch geen nut meer. mensen die elkaar hebben geboost zijn nu allemaal op een bepaalde rank waar zij wouden zijn. dus heeft het nog wel zin om een update te doen en /pay weg te laten? je kan het gezeik van boosters oplossen maar waar moeten zij zich nu nog druk om maken? ze blijven de rank die ze zijn. je pakt nu alleen maar de unboosted players aan die dadelijk niks meer aan hun geld gaan hebben en als ze een goede deal willen sluiten (een notch verkopen bijvoorbeeld) krijgen ze er geld voor maar wat is geld dan nog waard? misschien iedereen terugzetten naar een bepaalde rank die hoger is dan die rank? volledige reset? of gewoon laten en jullie focussen op ander games aangezien er nu weet niet hoeveel games offline of in onderhoud zijn.

Het is waar dat veel schade al is gedaan, maar dat betekent niet dat het maar oneindig door mag blijven gaan. Wij hebben deze tijdelijk maatregel toegepast in afwachting voor de updates die volgen begin september voor de prison server. We zullen alle manieren van handel en economy zoveel mogelijk stimuleren, maar zullen er ook voor zorgen dat deze boost praktijken (nieuwe spelers naar hoge ranks helpen) niet meer kunnen gebeuren. Excuses voor de ongemakken die er op dit moment zijn door het weghalen van het /pay commando in ieder geval. We gaan zeker nog spoedig met spelers in overleg voor ideeën voor de updates. Uiteindelijk moet alles wel goed komen, daar ben ik van overtuigt.

Mvg Remy

• Like
Reactions: Craftkrats

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Wat ik niet snap is waarom je 'n tweede eco erin wilt steken. Ik bedoel het is wel 'n goed idee om boosting vrijwel onmogelijk te maken, maar wat heb je aan je 2de economie ? Er zijn niet echt ' speciale items ' dat je kunt kopen buiten beacons, en die zijn al zowat waardeloos doordat er hoge aantallen ervan zijn. En die extra buiten-minetjes die er zijn is sommige prisons gaan ook wel niet veel waard zijn, met-rekende houdend dat er maybe?(???) geen plots komen, dan heb je er eigenlijk niets aan. Of gaan er features zijn dat nog niet gemeld zijn ?

Status
Niet open voor verdere reacties.