Prison:iets te gevaarlijk buiten de prison muren

Status
Niet open voor verdere reacties.

ice_master2001

Niet Verified
27 dec 2014
1
2
84
23
ik vind prison iets te gevaarlijk als je buiten de prison muren bent.
daarmee bedoel ik als je naar een andere prison wilt moet je altijd snel rennen en uitkijken of er niemand anders is want als je gewoon naar een andere prison wilt gaan kun je altijd gedood worden door pvp bv
als je van de def prison komt en je wilt naar de ghi prison heb je kans op dood te gaan en dan is al je werk voor niets geweest daarom stel ik voor dat je enkel pvp kunt in speciale arena' s doen zo kunnen mensen naar de ene prison naar de andere gaan zonder gedood te worden en mensen die dan iemand willen doden dan kun je naar die speciale arena's

Hape

Niet Verified
7 sep 2014
238
128
139
Een gevangenis is een gevaarlijke omgeving. Daarop is het spel 'prison' gebaseerd.

Er zijn wel wat mogelijkheden om 'zo veilig' mogelijk te blijven:

- Doe eerst al je spullen in een enderchest voor je door PvP gebied gaat 'reizen'. Dan verlies je niets als je dood gaat.
- Eenmaal aangekomen in de andere gevangenis, kan je de spullen weer uit de enderchest halen. Veilig.
- Neem een route die niet via de bekende PvP plekken loopt. Naast de DEF prison is zo'n plek bij de rode streep. Loop een beetje om en dan kom je soms niemand tegen!

Als desondanks prison toch niet leuk genoeg voor je is, moet je je afvragen of je het juiste spel wel hebt gekozen. Ga dan Miners doen, waar geen PvP tussen de mines is.

Hoop je zo wat verder te hebben geholpen.

Groet,

Hape

Status
Niet open voor verdere reacties.