Geen Bug Prison: money & cell

Status
Niet open voor verdere reacties.

Djaza

Niet Verified
3 feb 2015
5
0
20
25
Hallo,

Heb vandaag mijn naam veranderd van Djaza naar Jochem - ben nu al mijn coins kwijt en kan niet meer in mn cell... hoe kan dit? Heb mijn rank nog wel. Ik had gehoopt aangezien dit al 6 maanden aangekondigd is de plugins wel gefixt waren.

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Heb je de topic gezien die op de forums zit over dit namechange gedoe?
Niet ALLES update met de naam mee, en ze gaan je ook niet helpen hiermee. Het namechange is eigen verantwoordelijkheid natuurlijk. En je kan 6 maanden van tevoren toch niet weten hoe het NU gaat uitpakken?

http://www.haunted-mc.com/threads/mojang-namechange-update.4066/
^ Misschien had je eerst de post van Remymine goed moeten doorlezen.

Djaza

Niet Verified
3 feb 2015
5
0
20
25
Heb je de topic gezien die op de forums zit over dit namechange gedoe?
Niet ALLES update met de naam mee, en ze gaan je ook niet helpen hiermee. Het namechange is eigen verantwoordelijkheid natuurlijk. En je kan 6 maanden van tevoren toch niet weten hoe het NU gaat uitpakken?

http://www.haunted-mc.com/threads/mojang-namechange-update.4066/
^ Misschien had je eerst de post van Remymine goed moeten doorlezen.

Nee, niet alles, maar je coins en cell is wel complte onzin. En, je kan zeker weten hoe het gaat uitpakken, nog sterker, al 6 maanden slaat MC zelf alles op als UUID en niet als naam.

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
MC ja, niet Haunted. In Remy's post stond letterlijk, je tokens, rank hou je, maar de rest (kan) nog steeds zijn opgeslagen op je oude naam. Misschien kan je je naam gewoon terugveranderen?

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Daar had ik zelf nog niet aan gedacht, maar zou je daarmee niet veel mensen hun " account stelen " ?

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Daar had ik zelf nog niet aan gedacht, maar zou je daarmee niet veel mensen hun " account stelen " ?
Ik denk het niet, maar wel hun spullen, als ze de naam niet terugveranderen.
Iedere mc account heeft een eigen code, maar vanaf vandaag kan iedere mc account dus hun bijnaampje veranderen.

Djaza

Niet Verified
3 feb 2015
5
0
20
25
Naam terugveranderen kan pas na 30 dagen en het lijkt me logisch dat na 6 maanden haunted nog niet overgeschakeld is naar UUID ipv naam, en ja, zo kan je accounts stelen. Spullen kan je niet stelen, dat gaat via minecraft, niet via de server.

Het werkt zo:
Elk account heeft een UUID en een naam. De naam kan je veranderen, de UUID niet. De bans en inventory staan al heel lang op UUID en niet op de naam. Blijkbaar staan de cellen en coins op je naam, aka een heleboel mensen zijn keihard genaaid nu.

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Had je maar eerst goed moeten lezen en de pro's en con's moeten doornemen... Nu is het maar hopen dat niemand je cellen gaat jatten de volgende maand :)

• Like
Reactions: rijnier

Djaza

Niet Verified
3 feb 2015
5
0
20
25
Dit is niet mijn schuld, dit is een slechte codering van de plugins vandaar een bug report. "Je rank, tokens, homes en sommige statistieken zullen gewoon automatisch worden veranderd naar je nieuwe username." Onder sommige statistieken had ik iig coins verwacht.

Ik verwacht niet veel maar ik hoop iig dat een mod even wil helpen met mn cell, ik had verwacht dat dat onder homes viel. Coins krijg ik wel terug maar mn cel zit vol met kostbaarheden.

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Prison staat daarbij nog niet op de "1.8" lijst :P Ik ga het vanacht updaten naar UUID.

Status
Niet open voor verdere reacties.