Prison sell metode

Status
Niet open voor verdere reacties.

IskuPvP

Niet Verified
30 jun 2015
46
0
47
22
Hallo Haunted xStavinq_ hier ehm ik heb een vraag. het sellen in prison is nogal moeilijk bijv. als je heel veel stone hebt moet je de heletijd /back enzo doen misschien is er makkelijkers. bijv. /sell hand ofzo want dat is nogal moeilijk omdat de heletijd te doen dat kost best veel tijd.

MVG. xStravinq_

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Werk toch voor je geld... Als je alles 10x zo makkelijk maakt, waarom speel je het dan?
Als je /sell hand gebruikt, heeft IEDEREEN op prison dezelfde prijzen neem ik aan.

IskuPvP

Niet Verified
30 jun 2015
46
0
47
22
nee zo bedoel ik het niet ik neem niet aan dat iemand van bijv ghi bij zijn prison bordjes gaat sellen bijna iedereen verkoopt bij megaplots bij iemand. dus mijn voorstel is dat als je in yz zit dat je dat dan kan niet mensen van ghi ofzo want hun sellen toch waarschijnlijk bij iemand zijn megaplot.

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
nee zo bedoel ik het niet ik neem niet aan dat iemand van bijv ghi bij zijn prison bordjes gaat sellen bijna iedereen verkoopt bij megaplots bij iemand. dus mijn voorstel is dat als je in yz zit dat je dat dan kan niet mensen van ghi ofzo want hun sellen toch waarschijnlijk bij iemand zijn megaplot.
Als er een command komt, moet het toch gewoon eerlijk zijn, en dat iedereen die Prison speelt, het ook kan gebruiken? Mensen van GHI moeten naar jou shop warpen, jij moet naar de YZ prison warpen. Waarom zouden de YZ spelers wel een /sell hand mogen krijgen, en de GHI spelers niet?

IskuPvP

Niet Verified
30 jun 2015
46
0
47
22
Het is heel simpel om naar megaplots te gaan enzo maar als je nu /p h doet kom je bij je mini plot uit dus het duurt heel lang om terug te komen bij YZ. en er bestaat geen warp YZ dus het duurt heel lang om op en neer te gaan van yz naar je mini plot en dan naar je megaplot en dan naar YZ. en als je 20 dubs stone en coblesotne moet sellen al helemaal dus.

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Of miss een bordje bij de mines, als je erop drukt dat alles in je inv dat je minet hebt gesselt wordt.
Heb ik eens gezien op een andere server en is echt handig.

IskuPvP

Niet Verified
30 jun 2015
46
0
47
22
nee dat bedoel ik niet artho ik bedoel zeg maar dat je vanaf je plot bij YZ kan verkopen dat je bijv je inv vol hebt dat je dan /sell hand doet en dat dan alle (stone) uit je inv word verkocht voor de yz prijs dat je niet de hele tijd op en neer moet lopen als ik alles moet verkopen wat nu op mijn plot zit ka dat wel 1 uur duren ik denk nog langer

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
Het is heel simpel om naar megaplots te gaan enzo maar als je nu /p h doet kom je bij je mini plot uit dus het duurt heel lang om terug te komen bij YZ. en er bestaat geen warp YZ dus het duurt heel lang om op en neer te gaan van yz naar je mini plot en dan naar je megaplot en dan naar YZ. en als je 20 dubs stone en coblesotne moet sellen al helemaal dus.
zoals steven zegt werk voor je geld
de prijzen gaan alleen maar stijgen als het makelijker word en het is nu al erg genoeg met te hoge prijzen

IskuPvP

Niet Verified
30 jun 2015
46
0
47
22
jan je snapt er niks van ik ben rank YZ ik heb 400 mil ik wil geen money ik wil mijn shop sneller legen

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
jan je snapt er niks van ik ben rank YZ ik heb 400 mil ik wil geen money ik wil mijn shop sneller legen
dat snap ik nog wel...
hoe minder tijd iets kost hoe minder je er voor terug wilt toch?
dus als dat command komt kan jij je shop sneller legen dus kan je meer verkopen omdat je meer stuff aankan verhoog je prijzen om genoeg stuff te blijven hebben
miss doe jij dat niet maar anderen wel en daar word de economie niet beter op...

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26

Je hebt mensen die een shop hebben,waar niemand sellt, en proberen klanten te krijgen, en anderen dus die zo verwaand zijn met hun sell shop dat ze zelfs een /sell hand nodig hebben, omdat ze te lui zijn om de shop te legen door te warpen.

Ik vind dat er geen /sell hand moet komen, want dan kan je je hele shop in 10 minuten legen, door gewoon 1 command te spammen. Je moet gewoon werken voor je geld. Zoals mensen minen en bij jou sellen, moet jij maar lekker warpen naar YZ prison. Maar dat is mijn mening.

jim

Niet Verified
30 okt 2014
218
70
169
21
Nederland (zuid-Holland)
Waarom willen mensen alles makkelijk... Ik vond t juist leuk om een shop te hebben en er wat voor te doen vroeger. Nu denken jullie alleen maar aan geld geld en winst winst, en jullie zien het leuke van een shop er niet meer in...

Status
Niet open voor verdere reacties.