Prison shops

Status
Niet open voor verdere reacties.

dode_dion

Niet Verified
18 nov 2014
103
9
164
hallo, ik wil graag vragen, of het een mogelijke optie is om de signshop aantal te vergroten, op dit moment is het maar 50 signshops over alle werelden, zo kan je moeilijk een grote shop maken waar je ook troep kan verkopen, en daar wilde ik iets aan doen, alleen ik kwam er toen pas achter dat je maar 50 shops kan hebben, daar baalde ik van, veel mensen wilde ook meer dan 50 verschillende dingen verkopen/kopen, dan zou ik het fijn vinden als die shop vergroot zou worden, bijvoorbaat dank

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Ik denk dat Remy dat niet zal uitbreiden, aangezien er al lagg issues zijn. + die sinshops zal 't erger maken. Geen idee eigenlijk.

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
De laggs die er zijn in de normale plotwereld van Prison komen door de dramatische overgebruik van Item Frames (De dingen die erin zitten), Sign shops en enorm veel geactiveerde beacons.

Daarom zit er waarschijnlijk een maximaal aantal signshops in 1 plot.

dode_dion

Niet Verified
18 nov 2014
103
9
164
dat denk ik ook wel, maar je kan het altijd vragen toch

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
24
dan laggt de server echt erg

dode_dion

Niet Verified
18 nov 2014
103
9
164
hallo, ik wil graag vragen, of het een mogelijke optie is om de signshop aantal te vergroten, op dit moment is het maar 50 signshops over alle werelden, zo kan je moeilijk een grote shop maken waar je ook troep kan verkopen, en daar wilde ik iets aan doen, alleen ik kwam er toen pas achter dat je maar 50 shops kan hebben, daar baalde ik van, veel mensen wilde ook meer dan 50 verschillende dingen verkopen/kopen, dan zou ik het fijn vinden als die shop vergroot zou worden, bijvoorbaat dank
@maaraa wat denk jij ervan? Ik dacht dat jij mainth was, speelt namelijk veel prison(weet dat niet zeker btw)

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Je weet dat @Hape degene is die veel Prison speelt/speelde hé?

Denk dat je hem nodig zult hebben.

• Like
Reactions: dode_dion

dode_dion

Niet Verified
18 nov 2014
103
9
164
Je weet dat @Hape degene is die veel Prison speelt/speelde hé?

Denk dat je hem nodig zult hebben.[/QUOTE

Ow sorry dan maaraa dan zat ik fot, dankje stevenn dat je me hielp:)

Hape

Niet Verified
7 sep 2014
238
128
139
Klopt wat er eerder gezegd werd. De twee voorbeelden van lag-plekken door de grote hoeveelheid shopsigns en item_frames zijn de plot wereld rondom spawn en de omgeving van de DEF Prison.

Je Minecraft Client (want daar ontstaat de lag, niet op de server) moet voor alle items in de range van zicht de gegevens opslaan en bijhouden; Daarbij zijn 'spelers' ook 'items' die meetellen . Boven een bepaald aantal per oppervlakte gaat de gemiddelde client lag ondervinden. Als er dus veel spelers rondom een shop met veel signs en veel item_frames aanwezig zijn, is de lag fors.

Het huidige aantal van 50 is een limiet die is afgestemd op "nog speelbaar" voor de gemiddelde thuiscomputer.
De wat tragere PC's kunnen het bij het huidige aantal al vaak niet meer bijhouden (crashes rond plot spawn).

Een verhoging van het aantal signs zou prison onspeelbaar maken voor de gemiddelde PC.

De oplossing ligt eerder in het verspreiden van concentraties. Als niet alle shops rondom de centrale spawn zouden zitten, zou het probleem vrijwel 'weg' zijn. Dan zou een aantal van 100 'items' niet echt een probleem zijn. Alleen is dan de bereikbaarheid van de shop weer in het geding.
Dat zou opgelost kunnen worden door het creeren van meerdere 'warps' (sub-spawns) in de plotwereld.

Een shop zou dan b.v. geadresseerd kunnen worden als "Mijn shop bij /winkelcentrum-A"

Ik zal als de huidige drukte wat verminderd is eens overleggen met Remy en de admins, om te kijken of we hier iets mee kunnen bedenken.

Voorlopig is het antwoord dus dat een verhoging er niet inzit.

Groet,

Hape

• Like
Reactions: razerforever

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Klopt wat er eerder gezegd werd. De twee voorbeelden van lag-plekken door de grote hoeveelheid shopsigns en item_frames zijn de plot wereld rondom spawn en de omgeving van de DEF Prison.

Je Minecraft Client (want daar ontstaat de lag, niet op de server) moet voor alle items in de range van zicht de gegevens opslaan en bijhouden; Daarbij zijn 'spelers' ook 'items' die meetellen . Boven een bepaald aantal per oppervlakte gaat de gemiddelde client lag ondervinden. Als er dus veel spelers rondom een shop met veel signs en veel item_frames aanwezig zijn, is de lag fors.

Het huidige aantal van 50 is een limiet die is afgestemd op "nog speelbaar" voor de gemiddelde thuiscomputer.
De wat tragere PC's kunnen het bij het huidige aantal al vaak niet meer bijhouden (crashes rond plot spawn).

Een verhoging van het aantal signs zou prison onspeelbaar maken voor de gemiddelde PC.

De oplossing ligt eerder in het verspreiden van concentraties. Als niet alle shops rondom de centrale spawn zouden zitten, zou het probleem vrijwel 'weg' zijn. Dan zou een aantal van 100 'items' niet echt een probleem zijn. Alleen is dan de bereikbaarheid van de shop weer in het geding.
Dat zou opgelost kunnen worden door het creeren van meerdere 'warps' (sub-spawns) in de plotwereld.

Een shop zou dan b.v. geadresseerd kunnen worden als "Mijn shop bij /winkelcentrum-A"

Ik zal als de huidige drukte wat verminderd is eens overleggen met Remy en de admins, om te kijken of we hier iets mee kunnen bedenken.

Voorlopig is het antwoord dus dat een verhoging er niet inzit.

Groet,

Hape
Maar er is dan 1 probleem. Alle shops die werden gebouwd, zullen ze die opnieuw moeten bouwen ? Anders zal er best veel protest zijn ;p

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Wat nou protest, als ze die shops niet opnieuw bouwen, zullen ze niet eens klanten kunnen ontvangen door het crashen van de minecraft clients.

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
+ nog een nadeel. Als je daar items in kisten hebt, zeg maar doeidoei tegen de items. Laten we maar hopen dat ze niet weg gaan ;p

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Nou, op de normale plots kan ik nog maar net heen en weer lopen en chesten openen op 1.8.1 Optifine.
Op 1.7.10 Crash ik 2 seconden nadat ik op het warp bordje klik

Status
Niet open voor verdere reacties.