Prison?

Als prison terugkomt, welke map dan?

• Total voters
    6
Status
Niet open voor verdere reacties.

Bart

Supreme
Bartyh
Bartyh ✔
Supreme
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
Heyo,

In dit topoc zou ik graag wat over prison willen vertellen en waarom het terug moet komen. Als jullie nog aanvullingen hebben of iets erover te zeggen hebben mag het altijd! :)

Waarom moet het terugkomen?

Ik vond prison altijd een leuke gamemode, omdat je geen warps had. Doordat je geen warps had moest je overal naar toe lopen en dat vond ik nou leuk! Ipv simpel /warp te doen is het leuker als je echt het 'prison' gevoel hebt.

Welke veranderingen zouden er kunnen komen?

-Jullie zouden een nieuwe map kunnen maken die lijkt op de allereerste map. Die allereerste map vond ik toch echt wel de leukste!
-Misschien de shops van spelers eruit halen.
-Misschien plots eruit halen en alleen maar gaan werken met cellen (Deze zijn dan wel wat groter)

Dit zijn tot nu toe mijn ideeen! Aanvullingen/opmerkingen mogen natuurlijk altijd! :)

Chau!
-iBob62

• Like
Reactions: remymine

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Ik heb er veel en leuke ervaring mee. :-D, ik zou dus o.a de oude map terug willen van de officiële prison van Haunted. Verder wacht ik nog altijd af, totdat Prison weer is toegevoegd.

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Waarschijnlijk komen er dan wel weer veel mensen terug... na de verwijdering van Prison gingen er helaas veel leden weg o.a ik.

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.825
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
De oude prison is zo outdated dat dit helaas niet mogelijk is om terug te brengen. We zouden enkel de map opnieuw kunnen gebruiken bij het hermaken van Prison, de nieuwere prison server zou voor ons een betere opstap zijn om prison op te ontwikkelen.

Mvg Remy

------------

Supreme
Datdus
Datdus ✔
Supreme
16 aug 2016
119
84
222
We zijn aan het brainstormen over hoe een eventuele terugkeer van Prison het beste kan worden uitgevoerd. Geef ons de tijd, als we het doen willen we het goed doen.

Graag willen we ook onze community hier bij betrekken. Maar wat ik al zei, we moeten nog even kijken wat het beste plan van aanpak hierbij is. :)

Bart

Supreme
Bartyh
Bartyh ✔
Supreme
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
Begrijpelijk!

Natuurlijk snap ik dat de plugins niet meer hetzelfde kunnen blijven, maar eventueel de map wel hetzelfde. Zoals ik al zei lijkt het me leuk als je echt rankup moet gaan van de prijzen van de server shop. Ik zat dan eraan te denken om de cellen te vergroten en dan plot world er dus uit te halen. Zo heb je nog meer het prison gevoel!

DarknessWolf14

Niet Verified
9 dec 2016
78
12
127
Ben het er erg overeens met iBob62 maar het zou leuk zijn dat de oude map terug komt en het cel systeem en de pvp ook.
Voor nieuw komende mensen moeten vooral naar kijken het gemakkelijk het voor ze te houden zoals tussen cel ABC en DEF gewoon een gebied zonder pvp met daar tussen de pvp arena's (tenzij de oude map gewoon er terug in komt).
Ik kan me herinneren dat je op een sign moest klikken om buiten te komen en daarvoor was het gewoon op maar dan gingen mensen de prison in rennen en in hun cell schuilen tegen mensen die achter hun aan gingen dus zou chill zijn om ook nogmaals bijv. terug in MNO te komen als je boven die Rank zit!.

Verder wil ik nog wat dingen kwijt over de Ranks

Speler: 2 cellen of 1 (voor het verplaatsen van cel moet het makkelijk zijn) --- Een handige kit bijv. iron tools/weapons en Full orange leather gear
Premium: 3 cellen --- Kit: Dia armour met dia tools en weapons --- Een kleine/gewone chest met /backpack (als het erin zit)
Elite: 4 cellen --- Kit: Dia armour et dia tools en weapons --- 1 Grote chest met /backpack (als het erin zit)
Legend: 5 cellen --- Kit: Dia armour en dia weapons --- 2 Grote chesten of 1 Grote en 1 kleine (als het erin zit)
God 6 cellen --- Kit : Dia armour en dia weapons --- 2 Grote chesten en 1 kleine (als het erin zit)
Supreme 8 cellen --- Kit: Dia armour en dia weapons --- 3 Grote Chesten (Als het erin zit)

Dit leken mij de juiste kits, ik zit te denken dat ik de vraag krijg waarom niet enchanted? misschien kunnen er nog xp bottle's bij gedaan worden en je krijgt anders zelf ook gewoon snel xp.
Ik hoop dat ik hier wat idee heb bij gegeven, ik verheug me erop dat Backpack plugin erin komt en natuurlijk Prison!

Mvg. DarknessWolf14

Bart

Supreme
Bartyh
Bartyh ✔
Supreme
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
over de hoeveelheid cellen: Misschien GROTERE cellen voor hogere ranks, maar dat iedereen maximaal 2 cellen kan. Dit maakt het toch wel wat eerlijker. Want anders heeft supreme in elke prison een cel en de mensen zonder rank moeten de heletijd verhuizen. Maar die backpacks zouden erin kunnen! Zeker een leuk idee. Maar of je dan gelijk zulke grote packbacks moet doen idk. Misschien gewoon kleinere packbacks. Dat je maar een paar rijen hebt

DarknessWolf14

Niet Verified
9 dec 2016
78
12
127
over de hoeveelheid cellen: Misschien GROTERE cellen voor hogere ranks, maar dat iedereen maximaal 2 cellen kan. Dit maakt het toch wel wat eerlijker. Want anders heeft supreme in elke prison een cel en de mensen zonder rank moeten de heletijd verhuizen. Maar die backpacks zouden erin kunnen! Zeker een leuk idee. Maar of je dan gelijk zulke grote packbacks moet doen idk. Misschien gewoon kleinere packbacks. Dat je maar een paar rijen hebt
Ik had al zo'n op merking verwacht xD Grotere cellen kan maar wat als die op raken? misschien een speciale prison gebouw doen voor Donators?

CaptainMiner_Z

Niet Verified
30 apr 2015
18
10
59
24
Ik had al zo'n op merking verwacht xD Grotere cellen kan maar wat als die op raken? misschien een speciale prison gebouw doen voor Donators?

het kan aleen voor de donators aleen dat de gewone spelers er ook bij kunnen maar het dan maar moeten accepteren als ze moeten verhuizen Gr Max

DarknessWolf14

Niet Verified
9 dec 2016
78
12
127
het kan aleen voor de donators aleen dat de gewone spelers er ook bij kunnen maar het dan maar moeten accepteren als ze moeten verhuizen Gr Max
Uhm beetje onduidelijk reactie voor mij misschien begrijpt iemand anders hem wel.
Het is een goed idee om bijvoorbeeld mensen perm tot je cel kan geven

------------

Supreme
Datdus
Datdus ✔
Supreme
16 aug 2016
119
84
222
xsofyzY.png

Hou de site in de gaten Haunties. :)

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.825
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Thanks!

Prison wordt nog altijd vol aangewerkt. We hopen spoedig uit de beta mode te gaan! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.