Pvp arena, cobwebs

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mauricejes

Niet Verified
7 sep 2014
17
0
67
24
Haii Allemaal,

Ik was vandaag aan het Pvpen in de nieuwe Pvp arena Bij prison, en ik stond bij het warp bortje. ik sprong naar beneden omdat ik iemand zag en ik land in een cobweb. Dat maakt eigenlijk niet uit maar ik zat [alweer] geglitcht, Ik kon niet bewegen niet eten en ik keek recht naar boven dus ik kon de cobweb niet weghakken.
Toen werd ik gekilld met 14gaps en 2 Setjes prot 4 en ik kon niet terugvechten ofzo. dus kunnen jullie misschien de cobwebs weghalen of een anderen oplossing ervoor bedenken want het is nogal irritant. Alvast bedank

Gr. Mauricejes

Master_genius_1

Niet Verified
14 dec 2014
835
164
234
25
Amsterdam
www.technicpack.net
Jammer van al je spullen :(
Misschien kun je de volgende keer het recorden of screens ervan maken als het gebeurd.
Dan heb je iniedergeval nog een kleine kans dat je je spullen terug krijgt ;)

Mauricejes

Niet Verified
7 sep 2014
17
0
67
24
Ja was al te laat XD maar ik hoef mijn spullen niet terug alleen die cobwebs moeten weg of gefixt worden :) want ik heb het al vaker gehad :eek:

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Ik leef met je mee, misschien is het handig een TheHauntedNetwork verzekering te beginnen met schadevergoedingen in tokens en dan moet je daar per maand 50 tokens voor terugbetalen? :)

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Ik ben altijd al goed geweest in het administreren ;o
Maar heb er momenteel de tijd niet voor; projecten, magazine, school etc. :)

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
24
Maurisje de reden dat je terug glitch is om te voor komen dat je elkaar uit de arena glitcht je kan dus niet op het dak komen dan glitch je net zo lang tot dat je valt maar ind das best vervelend :(
Rip 2 setjes prot 4

MauritsPorta

Verified
MauritsPorta
MauritsPorta ✔
Verified
14 sep 2014
165
51
199
22
Nederland
Maurisje de reden dat je terug glitch is om te voor komen dat je elkaar uit de arena glitcht je kan dus niet op het dak komen dan glitch je net zo lang tot dat je valt maar ind das best vervelend :(
Rip 2 setjes prot 4
En 14 gaps :(

Status
Niet open voor verdere reacties.