Pvp in warzone

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
hoi staff,

ik vind de de nieuwe spawn bij factions heel mooi, maar het is een beetje onhandig :3 vooral ook die lijn tussen safezone en warzone. mensen staan daar te campen. ze gaan de lijn over om iemand te hitten en gaan dan weer achter de lijn staan. mensen gaan bijna dood en gaan achter de lijn staan. ik zelf erger me hier een beetje aan omdat iedereen eZ kan vluchten :(

gr Sherwan_

Rohied

Niet Verified
6 apr 2015
130
6
94
34
hoi staff,

ik vind de de nieuwe spawn bij factions heel mooi, maar het is een beetje onhandig :3 vooral ook die lijn tussen safezone en warzone. mensen staan daar te campen. ze gaan de lijn over om iemand te hitten en gaan dan weer achter de lijn staan. mensen gaan bijna dood en gaan achter de lijn staan. ik zelf erger me hier een beetje aan omdat iedereen eZ kan vluchten :(

gr Sherwan_
Het ziet er in der daad mooi uit mijn complimenten staff ! :)
Alleen die mensen die daar staan wat een pssy's Ahhaha dit is toch beschamend wie van hun noemt zich een pvper :) <3 dit is wel heel triest van die mensen.
Btw volgens mij is itsequal daar dat is m'n neefje ook ff tegen hem zeggen dat hij niet als hun moet doen :)

Mvg en fijne game avond Rohied

R

Rutgertjuh

Guest
Misschien net zoals op Prison dat je over de lijn nog kan PvP'en als je getagd bent?

Mvg,
Rutger

Status
Niet open voor verdere reacties.