Pvp status display in mixed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
L

LeviboyNL

Guest
Beste @remymine of @Kogetsoo

In factions, kitpvp, en skywars staan ze al, de ''Pvp Status Display''.
upload_2016-1-4_14-42-11.png

Deze dingen dus (bron: Factions)

maar aangezien er in mixed tegenwoordig ook een combatsysteem is wou ik aanvragen of deze displays ook in mixed worden neergezet. het zou mij en veel andere spelers sowieso heel blij maken :P
ik ga het verhaal niet al te lang maken deze keer dus ik hou het hierbij

mvg. Levi

Julia_Waterpolo

Niet Verified
26 jul 2015
21
4
42
22
LEVIIIIIIIIIIIIIII nice man xD 112 kills, die mensen moesten allemaal 112 bellen... hahaha grappig LOL, is it to late now to say sorry? HAHAHAHAH Srry dat k zo droog doe... de grap was zo slecht dat k m moest vertellen... xD

L

LeviboyNL

Guest
LEVIIIIIIIIIIIIIII nice man xD 112 kills, die mensen moesten allemaal 112 bellen... hahaha grappig LOL, is it to late now to say sorry? HAHAHAHAH Srry dat k zo droog doe... de grap was zo slecht dat k m moest vertellen... xD
Hahaha Jullia Geweldig :') xD

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Zou tof zijn, ik denk dat ik ook eens wat mixed ga slapen :P

Julia_Waterpolo

Niet Verified
26 jul 2015
21
4
42
22
Nee levi, dan moet je 911 kills krijgen... Hihi ow wauw, wa heb ik met alarmnummers... Nouja, toen ik klein was zei ik tegen Siri (iphone praat ding) bel aniek, toen ging het alarmnummer over... Terug naar 911 HAHAHAH sorry xD...:cool:

L

LeviboyNL

Guest
okay, ik ga voor je 911 :D
Nee levi, dan moet je 911 kills krijgen... Hihi ow wauw, wa heb ik met alarmnummers... Nouja, toen ik klein was zei ik tegen Siri (iphone praat ding) bel aniek, toen ging het alarmnummer over... Terug naar 911 HAHAHAH sorry xD...:cool:

Julia_Waterpolo

Niet Verified
26 jul 2015
21
4
42
22
HAHAHAH yaasss xD

Julia_Waterpolo

Niet Verified
26 jul 2015
21
4
42
22
wowowowow ben je nogsteeds online op minecraft? Hahah :')

Status
Niet open voor verdere reacties.