Pvparena

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
Heyolaheyahoho (FTW)

Mensen ik had een idee want bij Factions heb je ook zo'n leeg vak (je hebt mobfarm of enchant) maar een zo' n hoek is leeg.

Ik had een heel vet idee,: Een potions maak [toturial] hoek daar kan je kijken hoe je potions maakt enzo, want heel veel mensen weten bijvoorbeeld niet hoe je Blidness maakt (ik ook niet), je kan het natuurlijk op internet zoeken maar ik denk dat zo'n hoekje handiger is.!!!

Zou dit mogen laat het me horen!,

Gr, Cas

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
Oooh wait ik kom erachter dat de titel wat anders is :P ik had een ander idee dus typte ik PvPArena in toen ondertussen bij het typen kwam ik op een ander idee :) OOOPSIEE

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Heyolaheyahoho (FTW)

Mensen ik had een idee want bij Factions heb je ook zo'n leeg vak (je hebt mobfarm of enchant) maar een zo' n hoek is leeg.

Ik had een heel vet idee,: Een potions maak [toturial] hoek daar kan je kijken hoe je potions maakt enzo, want heel veel mensen weten bijvoorbeeld niet hoe je Blidness maakt (ik ook niet), je kan het natuurlijk op internet zoeken maar ik denk dat zo'n hoekje handiger is.!!!

Zou dit mogen laat het me horen!,

Gr, Cas
Blindness maak je door mcmmo, opzoeken op internet heeft geen zin.
Ik kan vb: absoptie, healboost, dronkenheid ofz, wither potion

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Sommige potions zijn plugins, ( gwn met mcmmo skills dus, ) dus is 't indd beter als remy wat tu's zet over hoe je ze maakt, maar een ander tegendeel, iedereen kan 't dan maken, :/

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
Sommige potions zijn plugins, ( gwn met mcmmo skills dus, ) dus is 't indd beter als remy wat tu's zet over hoe je ze maakt, maar een ander tegendeel, iedereen kan 't dan maken, :/
Ik bedoel gewoon de
basic potions

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
Krijg je meer leukere gevechten 'TOF TOCH' higi

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
Kan je wel gewoon op internet vinden :), moet je wel wat beter zoekeN natuurlijk

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
Je moet dan wel eerst je alchemy levelelen, dit duurt wel even voor de laatste paar pots :)

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Het is toch toffer om het zelf uit te vinden. /alchemy
Dan zie je alle dingen die je kan gebruiken voor het lvl dat je bent

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Indd, zoals artho zegt. Het is beter als je het zelf uitzoekt, maar Cas, de basic potions indd die zou wel handig zijn, bv strength, speed, enzovoort ^^ Maar de special zoals blindness, health boost, absorp enz, liever niet ;p

• Like
Reactions: artho

Neon5

Verbannen
Neonstreet5
Neonstreet5 ✔
God
9 sep 2014
298
39
184

Sommige dingen krijg je alleen hoor door het profiteren van je rank.

Status
Niet open voor verdere reacties.