Pvpmods

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maxxooo

God
Maxxooo
Maxxooo ✔
God
10 apr 2015
216
39
269
24
Kitpvp
Wanneer komen er meer kitpvp moderators?
Ik zie per dag veel te veel hackers en dat verpest het voor de spelers van haunted, wanneer komen er meer pvp mods die actief zijn AUB? Vat dit niet negatief op! Ik wil alleen het beste voor haunted!

maximjc

Niet Verified
25 mei 2014
413
46
149
24
x 2561 y 65 z 21060
Precies hetzelfde geld voor factions...

• Like
Reactions: Cas

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
553
183
264
20
ja in deze tijd zijn er kei veel smorgens zijn miss 5 spelers en minstens 1/5 is een hacker

Maxxooo

God
Maxxooo
Maxxooo ✔
God
10 apr 2015
216
39
269
24
Kitpvp
Remy heeft al eerder op een topic zoals dit gereageerd, je kunt moderators niet dwingen ergens heen te gaan. En het is moeilijk om als 1 moderator zichzelf in 10 delen te splitsen.

Er kunnen toch ook meer mods komen voor kitpvp?
Ondanks dat ik af en toe me niet kon gedragen wil ik best wel op hackers gaan letten :)

xBennie

Moderator
Staff member
xBennie
xBennie ✔
Moderator
21 sep 2013
495
181
295
24
Nederland
Ik heb het echt ontzettend druk gehad met school en projecten daardoor ik haunted tijdelijk aan de kant moest/moet zetten. Ik ben zo snel mogelijk weer actief op kitpvp/factions/mixed, en de gehele server ofc. ;)

maximjc

Niet Verified
25 mei 2014
413
46
149
24
x 2561 y 65 z 21060
Ik heb het echt ontzettend druk gehad met school en projecten daardoor ik haunted tijdelijk aan de kant moest/moet zetten. Ik ben zo snel mogelijk weer actief op kitpvp/factions/mixed, en de gehele server ofc. ;)

Blij om te horen, maar dit lost het probleem niet volledig op. Zoals eerder gemeld, een mod kan zich niet splitsen...

K

KjeldVeldhuizen

Guest
Hallo,

Als je het echt een probleem vind, dan zal je het steeds recorden en posten op de site bijv.
Door steeds maar te zeuren om nieuwe mods en zogenaamde: ''PvPMods'' is totaal onnodig.
Ten eerste als je een mod zoekt dan zoek je iemand die in het team van de staff past, zodra je dat niet hebt heb je niet veel aan een mod omdat die waarschijnlijk geen contact gaat zoeken met de andere staffleden, en door iemand te dwingen om meer op o.a. KitPvP te zijn is totaal onnodig.

Mvg,
~kbkjelveld

maximjc

Niet Verified
25 mei 2014
413
46
149
24
x 2561 y 65 z 21060
Hallo,

Als je het echt een probleem vind, dan zal je het steeds recorden en posten op de site bijv.
Door steeds maar te zeuren om nieuwe mods en zogenaamde: ''PvPMods'' is totaal onnodig.
Ten eerste als je een mod zoekt dan zoek je iemand die in het team van de staff past, zodra je dat niet hebt heb je niet veel aan een mod omdat die waarschijnlijk geen contact gaat zoeken met de andere staffleden, en door iemand te dwingen om meer op o.a. KitPvP te zijn is totaal onnodig.

Mvg,
~kbkjelveld

Er zijn genoeg mensen die recorden, maar het kan gewoon niet snel genoeg behandeld worden. En is het niet een beetje uit de hand gelopen als je continu moet recorden om de hackers te pakken?

Maxxooo

God
Maxxooo
Maxxooo ✔
God
10 apr 2015
216
39
269
24
Kitpvp
Hallo,

Mvg,
~kbkjelveld

Je vat het verkeerd op maar goed ;) Discussie gesloten aub

Status
Niet open voor verdere reacties.