artho Niet Verified 31 okt 2014 986 189 244 12 dec 2015 #1 Hallo, Eerst en vooral, ik weet niet of dit al aangekondigd is, maar al mijn mcmmo is verdwenen... Heeft iemand dit ook of ben ik de enigste? Nogmaals ik weet niet of dit hoort of idk... Als dit niet gepland was, zou dit gefixt kunnen worden? gr.
Hallo, Eerst en vooral, ik weet niet of dit al aangekondigd is, maar al mijn mcmmo is verdwenen... Heeft iemand dit ook of ben ik de enigste? Nogmaals ik weet niet of dit hoort of idk... Als dit niet gepland was, zou dit gefixt kunnen worden? gr.
artho Niet Verified 31 okt 2014 986 189 244 12 dec 2015 #3 Er is blijkbaar een mcmmo reset geweest veronderstel ik @remymine?
L LeviboyNL Guest 15 dec 2015 #4 ik kan ook al een tijd geen mcmmo meer gebruiken :( Reactions: Keeuske_
xEvolution_ Niet Verified 15 dec 2015 40 0 75 23 15 dec 2015 #5 Volgensmij is mcmmo niet opzettelijk reset ofzo. Meer dat het een bug/fout is...
xEvolution_ Niet Verified 15 dec 2015 40 0 75 23 15 dec 2015 #6 Maar verder is het wel te begrijpen en vervelend... heel factions lijdt er aan ^^
L LeviboyNL Guest 15 dec 2015 #7 xEvolution_ zei: Maar verder is het wel te begrijpen en vervelend... heel factions lijdt er aan ^^ Click to expand... Ik vind het nog niet eens zo erg :D Reactions: Keeuske_
xEvolution_ zei: Maar verder is het wel te begrijpen en vervelend... heel factions lijdt er aan ^^ Click to expand... Ik vind het nog niet eens zo erg :D
xEvolution_ Niet Verified 15 dec 2015 40 0 75 23 16 dec 2015 #8 LeviboyNL zei: Ik vind het nog niet eens zo erg :D Click to expand... Becaus your a scumbag XD Je kan gwn niet winnen Levi als iedereen super hoge mcmmo heeft....
LeviboyNL zei: Ik vind het nog niet eens zo erg :D Click to expand... Becaus your a scumbag XD Je kan gwn niet winnen Levi als iedereen super hoge mcmmo heeft....
L LeviboyNL Guest 16 dec 2015 #9 xEvolution_ zei: Becaus your a scumbag XD Je kan gwn niet winnen Levi als iedereen super hoge mcmmo heeft.... Click to expand... Jup je hebt helemaal gelijk :oops: Reactions: Keeuske_
xEvolution_ zei: Becaus your a scumbag XD Je kan gwn niet winnen Levi als iedereen super hoge mcmmo heeft.... Click to expand... Jup je hebt helemaal gelijk :oops: