Rank upgrade

Status
Niet open voor verdere reacties.

Orniej

Niet Verified
30 mei 2015
4
0
17
hoe kan het dat als ik me rank wil upgraden dat ik uiteindelijk MEER voor de rank betaal als dat ik deze rank in een keer zou kopen,.....
bv:

rank elite is 14.99
ik wil van premium naar elite das 1 keer 5.62 en voor de upgrade 11.24, maakt 16.86.
dat is soort van je bestaande members naaien....

lijkt me niet dat dit hoort toch....

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
hutje op de hei :)
het klopt wel, komt omdat het extra werk is om alles over te zetten :) hahahahah

We hebben het altijd al zo gehad. Lijkt misschien raar maar zo doen we het.

D

Deleted member 3363

Guest
het klopt wel, komt omdat het extra werk is om alles over te zetten :) hahahahah
Nee, als je met overzetten van ranks bedoelt is dat onzin. Als je een rank koopt wordt een automatisch een command uitgevoerd (als ingesteld) waardoor je de desbetreffende rank/functies ontvangt.

Er is inderdaad een optie met Buycraft om het bestaande totaal tussen twee ranks te berekenen, en zo automatisch dat bedrag te laten betalen. Waarschijnlijk willen ze gewoon een extraatje verdienen? ;) (niks verkeerds mee)

Bagera84

Niet Verified
26 mei 2014
69
36
184
Antwerpen (BE)
Mogelijks spelen de transactiekosten van PayPal hier een rol. Als je in 2 betalingen naar bijvoorbeeld legend upgrade, dan heb je ook 2x transactiekosten. (ik vermoed dit enkel maar, is helemaal geen zekerheid dat verschil hieraan te wijten is)

K

Kogetsoo

Guest
Het is simpelweg voordeliger om in één keer de rank te halen.
Als je je "genaaid" voelt, is dat te voorkomen door in één keer een rank te halen.
Een rekensom is simpel zoals je zelf al aangeeft en sparen is niet veel moeite als je er naar toe werkt.
Ik ben dan misschien wat ouder, maar (toen ik zelf speler was) ik heb het bewust in 2 keer gedaan ook al wist ik dat het duurder zou zijn.

Of je wacht op de sale.

Hoe dan ook, echt niet onze schuld, maar jouw keuze.
Kijk maar eens naar sets in winkels, het is vaak zo dat je ze afzonderlijk kunt kopen maar dan ben je duurder uit.
Dit is niets anders en aan het einde van de rit heb je zelf voor deze weg gekozen, niet wij. ;)

Groeten,
Koge

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Helemaal eens met Kogetsoo, dat is hoe marketing werkt.

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
alleen hoe meer coins je koop hoe onvoordeliger het word 5keer 1mil coins is 4 cent duurder dan 5mil coins
nu niet dat iem die 4 cent uitmaakt ofzo :p

K

Kogetsoo

Guest
Daar ben je een Hollander voor.
't zijn de kleintjes...

Groeten,
Koge

Orniej

Niet Verified
30 mei 2015
4
0
17
wilde niemand aanvallen hoor :)
enuhh wat ouder...:eek: noem je me nou oud?:P (tjek leeftijd ;) )

gaat mij niet om een paar euro :P, vind het alleen een vreemde strategie.
bestaande spelers moet je belonen omdat ze blijven niet straffen, welke weg ze ook nemen.

heb zelf GTA server gehad paar jaar geleden dus weet wel hoe zoiets werkt ;)

nogmaals wil niemand aanvallen, ik vond het zelf alleen wat vreemd.

annywayz keep up the good work.

Status
Niet open voor verdere reacties.