Geachte lezers,
Ik Demi blablabla
Oke grapje nu het echte Topic
-----
HEEY MENSEN,
Er is weer een wonder gebeurd, ik ben X op Miners! FEESTJEEE.
Hoe? Wat? :o
Oke ik zal mijn schrijfskills ff tonen:
Het was een prachtige maandagavond en ik was eindelijk klaar met leren voor de PWW (ProefWerkWeek). Ik was druk bezig met het maken van mn dye shopje bij Jeroen / @devilname666 . (Spoiler alert).
Ik ging ffkes naar de hub tot ik door Kenneth / @kennethvan werd gespamd in friend msg. (Of door Jeroen, idk, maar één van die twee :')) Hij vroeg of ik naar Miners wou komen dus Deem doet dat.
Ik denken dat mensen wat hadden gekocht, dus ik vragen in chat: 'Ben ik rijker ofzo? :o' Toen kreeg ik 2 miljard van Kenneth in mn geld ding gedouwd. Jap, 2 miljard, hét bedrag om naar X te gaan. Dus ik doe /rankup en ga naar X.
Daar stond me een prachtige rondleiding van Jeroen / @devilname666 te wachten. :p (JE KAN M INHUREN VOOR RONDLEIDINGEN, *UCHE*)
Dat was mijn mooie verhaal over X.
Nog even een dikke shoutout naar Jeroen @devilname666 en Kenneth @kennethvan omdat het kan.
Bedankt voor het lezen van dit nutteloze verhaal.
- Deem | 270616
OHWJA VOORDAT IK T VERGEET, EVEN HEEL RANDOM:
HAPPY BIRTHDAY BARTJE @bart134kok .
Hieronder nog een tekening die k had gemaakt voor m. :')
Tja, mensen, idk wat dit nog met Miners te maken heeft maar doei.
- Deem
Ik Demi blablabla
Oke grapje nu het echte Topic
-----
HEEY MENSEN,
Er is weer een wonder gebeurd, ik ben X op Miners! FEESTJEEE.
Hoe? Wat? :o
Oke ik zal mijn schrijfskills ff tonen:
Het was een prachtige maandagavond en ik was eindelijk klaar met leren voor de PWW (ProefWerkWeek). Ik was druk bezig met het maken van mn dye shopje bij Jeroen / @devilname666 . (Spoiler alert).
Ik ging ffkes naar de hub tot ik door Kenneth / @kennethvan werd gespamd in friend msg. (Of door Jeroen, idk, maar één van die twee :')) Hij vroeg of ik naar Miners wou komen dus Deem doet dat.
Ik denken dat mensen wat hadden gekocht, dus ik vragen in chat: 'Ben ik rijker ofzo? :o' Toen kreeg ik 2 miljard van Kenneth in mn geld ding gedouwd. Jap, 2 miljard, hét bedrag om naar X te gaan. Dus ik doe /rankup en ga naar X.
Daar stond me een prachtige rondleiding van Jeroen / @devilname666 te wachten. :p (JE KAN M INHUREN VOOR RONDLEIDINGEN, *UCHE*)
Dat was mijn mooie verhaal over X.
Nog even een dikke shoutout naar Jeroen @devilname666 en Kenneth @kennethvan omdat het kan.
Bedankt voor het lezen van dit nutteloze verhaal.
- Deem | 270616
OHWJA VOORDAT IK T VERGEET, EVEN HEEL RANDOM:
HAPPY BIRTHDAY BARTJE @bart134kok .
Hieronder nog een tekening die k had gemaakt voor m. :')
Tja, mensen, idk wat dit nog met Miners te maken heeft maar doei.
- Deem