Recordings

Status
Niet open voor verdere reacties.

DutchDroopy

Niet Verified
26 jun 2015
12
0
15
Ik heb een vraag voor yters

Ik heb een yt chnnl maar ik heb een vraag welk recodings programma moet gebruiken en welk edit programma

Btw m'n chnnl is TPvP (Ik doe hem met iemand anders ook)

L

LeviboyNL

Guest
Beste @DutchDroopy

Ik heb zelf ook een YouTube kanaal met Jonas (een vriend), wij gebruiken: Cinema 4d, Adobe Afterefects, Photoshop, Blender, Final Cut en soms Sony Vegas. Deze programma's kosten echter wel allemaal geld. Als je van plan bent Gameplays te maken zou ik als ik jou was, kiezen voor: "Camtasia Studio 8" Dit is een professioneel edit en opneem programma en het is makkelijk voor beginners, het is ook niet geheel gratis maar het is op veel websites gewoon gratis te downloaden. Mocht je er niet uit komen met Downloaden stuur dan even je Skype naar me door ;)

Hopelijk ben je weer wat verder geholpen.

Mvg Levi

vipwachtwoord

Niet Verified
28 jul 2014
377
116
224
25
www.teamvip.net
Beste @DutchDroopy

Ik heb zelf ook een YouTube kanaal met Jonas (een vriend), wij gebruiken: Cinema 4d, Adobe Afterefects, Photoshop, Blender, Final Cut en soms Sony Vegas. Deze programma's kosten echter wel allemaal geld. Als je van plan bent Gameplays te maken zou ik als ik jou was, kiezen voor: "Camtasia Studio 8" Dit is een professioneel edit en opneem programma en het is makkelijk voor beginners, het is ook niet geheel gratis maar het is op veel websites gewoon gratis te downloaden. Mocht je er niet uit komen met Downloaden stuur dan even je Skype naar me door ;)

Hopelijk ben je weer wat verder geholpen.

Mvg Levi
Jij hebt een iMac. Dat zie ik zo al. Waarom heb je zoveel bewerk programma,s? XD

L

LeviboyNL

Guest
Jij hebt een iMac. Dat zie ik zo al. Waarom heb je zoveel bewerk programma,s? XD
Beetje testen en rommelen, mijn doel is beter te worden met elk programma wat met grafisch design te maken heeft, en ja voor mijn youtube gebruiken we de ''Macbook Pro 13'' (een laptop dus), voor minecraft en school gebruik ik de ''Acer Aspire XC-605'' en ik ga binnenkort ook een gameplay kanaal beginnen daar ga ik nog een speciale pc voor ga samen stellen met een sterke processor en veel ram. Zeker even de moeite om binnenkort als het kanaal online is even te kijken dus, (ik kan verklappen dat ik met een paar hele toffe andere youtubers ga samenwerken...)

Status
Niet open voor verdere reacties.