Opgelost Redeem error

Status
Niet open voor verdere reacties.

InThana

Niet Verified
19 mrt 2015
77
17
119
24
als ik in factions iets will redeemen staat er an error acured while attempting this command
de command was /redeem fishing 1500
ik heb genoeg credits mijn credits zijn 1541

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
Ik zou sowieso niet op fishing redeemen.. dat is nutteloos in factions.

1. Unarmed
2. Axes
3. Alchemy

Dat zou ik doen

InThana

Niet Verified
19 mrt 2015
77
17
119
24
Ik zou sowieso niet op fishing redeemen.. dat is nutteloos in factions.

1. Unarmed
2. Axes
3. Alchemy

Dat zou ik doen
is er ook een skill die je heelveel power geeft?

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
is er ook een skill die je heelveel power geeft?
Zelf vind ik de drie die ik net genoemd heb het best voor factions.

Unarmed zorgt er voor dat je items uit de blote handen kan slaan van een ander en zelf niet unarmed kan worden (/unarmed voor meer info)

Axes is goed om armor snel kapot te maken en meer damage te doen op andere dus erg handig in pvp. (/axes voor meer info)

Alchemy is handig omdat je sneller brewed. Meerdere soorten pots kan maken als je level hoog is. Hoe hoger hoe meer je unlockt. Je hebt veel pots die handig zijn voor pvp of sommige voor bouwen etc. (/alchemy voor meer info)

Ik heb je hier het een beetje kort uitgelegt wat ik goed vind en wat je eraan hebt. Dit is mijn keuze dus als je zelf fishing wilt kan je dat natuurlijk doen :D wil je meer info google gwn ff dan vind je genoeg

Sherwan

(Er kunnen wat typefouten zijn. Dit is op mn tablet getypt)

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Zelf vind ik de drie die ik net genoemd heb het best voor factions.

Unarmed zorgt er voor dat je items uit de blote handen kan slaan van een ander en zelf niet unarmed kan worden (/unarmed voor meer info)

Axes is goed om armor snel kapot te maken en meer damage te doen op andere dus erg handig in pvp. (/axes voor meer info)

Alchemy is handig omdat je sneller brewed. Meerdere soorten pots kan maken als je level hoog is. Hoe hoger hoe meer je unlockt. Je hebt veel pots die handig zijn voor pvp of sommige voor bouwen etc. (/alchemy voor meer info)

Ik heb je hier het een beetje kort uitgelegt wat ik goed vind en wat je eraan hebt. Dit is mijn keuze dus als je zelf fishing wilt kan je dat natuurlijk doen :D wil je meer info google gwn ff dan vind je genoeg

Sherwan

(Er kunnen wat typefouten zijn. Dit is op mn tablet getypt)
Erg informatief, dit wist ik zelf ook niet, maar ik ben ook een faction noob! :3

• Like
Reactions: Sherwan_

Neon5

Verbannen
Neonstreet5
Neonstreet5 ✔
God
9 sep 2014
298
39
184
Status