wazah, dus ik zat eraan te denken om een redstone tutorial te maken.. duzzzz, hier is ie!
1. Zet je code (buttons) klaar, ik heb hier voor een 10-cijferige codebord te gebruiken.
2. Maak dit na, direct aan de button, en herhaal dit totdat je elke button hebt gehad.
Let op! wissel de hoogtes af, zoals je ziet op het plaatje.(hoog-laag-hoog-laag, etc.)
3. Nu maken we de lampen vast aan het redstone,
Let op! wissel de hoogtes af, zoals je ziet op het plaatje.(hoog-laag-hoog-laag, etc.)
4. Maak de lijnen weer gelijk, zodat we hierna de code kunnen maken.
5. De code maken we door redstone torches te gebruiken, repeaters zijn de "foute" buttons.
Let op! zorg ervoor dat redstone torches voor de juiste buttons zijn! (ik heb hier voor de code 1-2-4-5-7-8-10 gekozen.)
6. Verbind de codes aan elkaar met groepjes van 5.
7. Plaats een redstone torch aan het eind
Let op! redstone torch aan = code goed, redstone torch uit = code fout.
8. Maak de reset button naast je andere buttons.
9. Zet de reset button vast aan de redstone lijnen.
Let op! maak de lijn vast aan de torches die UIT staan.
Dit was de tutorial, moet ik er meer maken? zet het even in de poll bovenaan ^^.
-Freecon out.
1. Zet je code (buttons) klaar, ik heb hier voor een 10-cijferige codebord te gebruiken.
2. Maak dit na, direct aan de button, en herhaal dit totdat je elke button hebt gehad.
3. Nu maken we de lampen vast aan het redstone,
4. Maak de lijnen weer gelijk, zodat we hierna de code kunnen maken.
5. De code maken we door redstone torches te gebruiken, repeaters zijn de "foute" buttons.
Let op! zorg ervoor dat redstone torches voor de juiste buttons zijn! (ik heb hier voor de code 1-2-4-5-7-8-10 gekozen.)
6. Verbind de codes aan elkaar met groepjes van 5.
7. Plaats een redstone torch aan het eind
Let op! redstone torch aan = code goed, redstone torch uit = code fout.
8. Maak de reset button naast je andere buttons.
9. Zet de reset button vast aan de redstone lijnen.
Let op! maak de lijn vast aan de torches die UIT staan.
Dit was de tutorial, moet ik er meer maken? zet het even in de poll bovenaan ^^.
-Freecon out.