Dan heb je ook nietmeer dat je kamikazi moet doen voor soupsZou idd handig zijn
Dat is ook een goed idee. Maar ik bedoel te zeggen dat ik gewn 10 min bezig moet zijn tot alle soups refilled zijnof een command waardoor al je soups gerefilled worden in 5-10 seconden. En in die tijd ben je bv zwakker ( weakness, of armor even weg ) kan je gewoon even schuilen in die tijd.
Je kan wachten tot je uit combat bent doe dan /hub en dan naar /kitpvp alle soups refillt maar geen dead erbij :DDat is ook een goed idee. Maar ik bedoel te zeggen dat ik gewn 10 min bezig moet zijn tot alle soups refilled zijn
I know maar ik wil mijn ks niet kwijt, nou weet ik het is maar een ks maar hiermee kan je wel een hooger ks halenJe kan wachten tot je uit combat bent doe dan /hub en dan naar /kitpvp alle soups refillt maar geen dead erbij :D
Oooh tja xDI know maar ik wil mijn ks niet kwijt, nou weet ik het is maar een ks maar hiermee kan je wel een hooger ks halen
of een command waardoor al je soups gerefilled worden in 5-10 seconden. En in die tijd ben je bv zwakker ( weakness, of armor even weg ) kan je gewoon even schuilen in die tijd.
Als je maar niet de naam van die server zegt, of het IP!Ik ken een server die dat heeft en het werkt inderdaad veel sneller
Op die server krijg je dan blindness, weakness, slowness, nausea, in mining faiture(of how he dat took spelt)
tuurlijk niet dat is reclame het is wel een nl sever maar veel kleiner dan HN vandaar ben ik daar weggegaan en hiergekomenAls je maar niet de naam van die server zegt, of het IP!
Daar zal je geen spijt van krijgen, goede keuzen!tuurlijk niet dat is reclame het is wel een nl sever maar veel kleiner dan HN vandaar ben ik daar weggegaan en hiergekomen