Ik durf te wedden dat jij dacht dat ik regelmatig grief toen je de titel zag!
Geachte Lezer,
Het is mij onder aandacht gekomen dat er regelmatig wordt gegrieft op survival1, simpelweg omdat 1. Mensen niet goed claimen 2. Mensen te snel vertrouwen hebben, en dus onbedoeld een griefer trust geven, en 3. Staffleden die griefen (Heb ik nog nooit gezien, en ben 100% zeker dat dit nooit zal gebeuren)
Allemaal leuk en aardig, maar wat bedoel je hiermee?
Wel, messchien kunnen wij mensen een soort tutortial laten doen, op mineplex (Dit is geen adverteren) heb je in de lobby een villager met de naam: Party Tutortial, als je hier met je rechtermuis knop op klikt, krijg je een uitgebreide uitleg over parties, zoiets zouden wij ook kunnen doen, een soort '"Claim Turtortial" die laat zien hoe je claimt.
Dan blijft er toch 1 probleem over:
De griefers die doen alsof ze je vrienden zijn, en die je vervolgens griefen.
Hoe kun je dit nou oplossen?
Eigenlijk niet, je moet gewoon erg op je hoede blijven.
Dit is een korte thread over een lang onderwerp.
Mvg
-EenMens
(Wat een naam)
Geachte Lezer,
Het is mij onder aandacht gekomen dat er regelmatig wordt gegrieft op survival1, simpelweg omdat 1. Mensen niet goed claimen 2. Mensen te snel vertrouwen hebben, en dus onbedoeld een griefer trust geven, en 3. Staffleden die griefen (Heb ik nog nooit gezien, en ben 100% zeker dat dit nooit zal gebeuren)
Allemaal leuk en aardig, maar wat bedoel je hiermee?
Wel, messchien kunnen wij mensen een soort tutortial laten doen, op mineplex (Dit is geen adverteren) heb je in de lobby een villager met de naam: Party Tutortial, als je hier met je rechtermuis knop op klikt, krijg je een uitgebreide uitleg over parties, zoiets zouden wij ook kunnen doen, een soort '"Claim Turtortial" die laat zien hoe je claimt.
Dan blijft er toch 1 probleem over:
De griefers die doen alsof ze je vrienden zijn, en die je vervolgens griefen.
Hoe kun je dit nou oplossen?
Eigenlijk niet, je moet gewoon erg op je hoede blijven.
Dit is een korte thread over een lang onderwerp.
Mvg
-EenMens
(Wat een naam)