Regels en glitches...

Moeten de regels worden aangepast? Of moet bugabuse gewoon toegestaan zijn?

• Het maakt mij niet uit. Ik heb toch piston doors.

Votes: 0 0,0%

• Total voters
    5
Status
Niet open voor verdere reacties.

Spaceknijn

Niet Verified
17 apr 2015
22
4
62
35
Vandaag zijn we niet veel bijzonders aan het doen en worden ineens geraid. Logisch spelen op factions dus daar vragen we om. Maar waar we achter kwamen is dat er redelijk wat glitches die in MC zelf zitten worden misbruikt. Nu zijn de regels hier ook niet echt duidelijk over. En mocht dit zijn toegestaan zou ik willen vragen of dit misschien toch aangepast kan worden. Dit is waar we achterkwamen:

Er kan door glass planes heen geslagen worden.

En je kan door deuren enderpearlen.

Beide zorgen ervoor dat deze blocks niet meer bruikbaar zijn ingame. Deuren zouden perse vervangen moeten worden door piston deuren wat best zonde is aangezien niet iedereen meteen slimeball vind.

En door glassplanes heen slaa is ook best jammer aangezien je nu dus glassblocks moet gaan gebruiken die niet in iedere build even mooi zijn.

Ook voor mensen die niet weten dat dit kan denken gelijk aan hacks etc. Nu weet ik dat het geen hacks zijn maar het lijkt me toch zeker bug/glitch abuse. En zoals ik al zei erg zonde van de blocks die hierdoor zinloos zijn.

Ik heb het opgenomen dus dat laat ook gelijk mooi zien wat ik bedoel. Caviakop hit mij door de glassplanes heen. en nog geen minuut later glitched darkcharmzz via de achterdeur het huis binnen met een enderpearl in zn hand (neem aan dat hij die ook gebruikt heeft ookal is dat niet erg duidelijk te zien).

Hoop dat de staff dit onderling kan bespreken en hier ook de regels op kunnen aanpassen. Mocht dit wel zijn toegestaan wens ik alle beginnende spelers/factions veel geluk toe met overleven. En weet je er na dit topic in ieder geval vanaf.

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
hutje op de hei :)
Misbruik van glitches en bugs is al heel lang niet toegestaan. Echter is het van belang dat het bewijs hiervan wel duidelijk moet moet zijn, voordat we hier tegen kunnen optreden. Een vid. in de reports topic onderaan forum is daar de aangewezen plek voor

Status
Niet open voor verdere reacties.