Regionposts op survival 2?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rellebel

Niet Verified
18 feb 2014
21
29
134
Hallo Staf,

Het viel me op dat er geen regionposts meer zijn op survival2. Komen die nog terug?

Ik weet dat ik hier een ticket voor aan kan maken, maar ik wil het hier ook plaatsen om te zien of het meer mensen interesseert. Dat vind ik overigens een nadeel van het ticketsysteem; er verschijnen weinig nieuwe topics op het forum. Daarmee kan je niet meer goed zien of je de enige ben met een vraag en/of er een oplossing voor is/ komt.

D

Datdus

Guest
Het ticketsysteem is voor ons handig omdat we dingen in de gaten kunnen blijven houden en alles op een plek staat. Het forum is voor de community. Deze dingen willen we gescheiden houden. Ik kan niet snel de toegevoegde waarde bedenken van weten dat andere mensen een probleem ook hebben. Zo vaak komen dubbele vragen niet voor en anders komen ze heel snel bovendrijven in game al. ;)

Verder kan ik je niet vertellen of de region posts terugkomen of dat het een bug is. Alleen Remy weet hier een antwoord op. Als je een ticket maakt wordt het direct aan hem toegewezen en kan hij er iets mee. Nu is het gokken of hij het leest en of dat het wordt doorgegeven, laat staan niet wordt vergeten.

Wat er overigens het meeste wordt gedaan in het ticket systeem is:

1. Unban requests
2. Ondersteuning bij betaling of vragen over ranks
2. Reports van andere spelers
3. Bugs
4. Suggesties

Sinds dit systeem hebben we eindelijk een goed overzicht van welke problemen er zijn en kunnen we ze op prioriteit organiseren in plaats van met hagel te schieten en te beginnen aan de bovenkant van de lijst.

Last edited by a moderator:
D

Datdus

Guest
Als aanvulling nog een aantal redenen waarom dit systeem beter is:

- Mensen worden automatisch op de hoogte gehouden van de status van een support ticket.
- Sommige bugs willen we liever niet delen voordat ze zijn opgelost omdat soms mensen er dingen op de server mee kunnen uitbuiten.
- Onze oplostijd van bugs en het beantwoorden van vragen is enorm gestegen sinds we dit systeem hebben, dit met minder mensen.
- Tickets worden direct toegewezen aan de mensen die er iets mee kunnen en worden daarom beter en sneller opgelost
- Alle tickets over een bepaald onderwerp of speler zijn heel makkelijk terug te halen voor de staf waardoor we makkelijker en sneller tot een oplossing kunnen komen.
- We kunnen monitoren hoe snel en hoe goed we support tickets oplossen. We zien het meteen als er bepaalde zaken blijven liggen.

Rellebel

Niet Verified
18 feb 2014
21
29
134
Ik zie alle voordelen van het ticketsysteem zeker in. Ik noem alleen een nadeel.
Voor dit systeem er was, en ik had een vraag zoals deze ging ik eerst kijken of er iets over op het forum stond. Vaak was dat het geval, en wist ik waar ik aan toe was. Bovendien kon ik zo informatie vinden over dingen waar ik nog niet aan had gedacht, maar die wel interessant waren.

Ik maak hier zeker nog een ticket over aan, met name inderdaad omdat ik weet dat het de beste manier is om een vraag onder Remy's aandacht te brengen. Dan kan ik verder alleen maar hopen dat als het antwoord ook informatief is voor andere spelers, hij er een topic over aanmaakt. @remymine

Deze post is verder absoluut niet bedoeld als stem tegen het ticketsysteem. Ik merk alleen iets op.

D

Datdus

Guest
Ik zie alle voordelen van het ticketsysteem zeker in. Ik noem alleen een nadeel.
Voor dit systeem er was, en ik had een vraag zoals deze ging ik eerst kijken of er iets over op het forum stond. Vaak was dat het geval, en wist ik waar ik aan toe was. Bovendien kon ik zo informatie vinden over dingen waar ik nog niet aan had gedacht, maar die wel interessant waren.

Ik maak hier zeker nog een ticket over aan, met name inderdaad omdat ik weet dat het de beste manier is om een vraag onder Remy's aandacht te brengen. Dan kan ik verder alleen maar hopen dat als het antwoord ook informatief is voor andere spelers, hij er een topic over aanmaakt. @remymine

Deze post is verder absoluut niet bedoeld als stem tegen het ticketsysteem. Ik merk alleen iets op.

Dat is waar. Je mag dit soort topics ook gewoon posten (no pun intended) maar ik wilde gewoon aan jou en iedereen uitleggen waarom dit systeem er is en wat de voordelen zijn tegenover een topic openen. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.