alle gekochte items blijven gewoon :pHallo weet iemand of je na de restart al je shells kwijt bent ?:rolleyes:
Volgensmij wel, het lijkt me sterk om alles weg te halen maar Gekochte items blijven 100% zeker ;)Dus je houd je shells gewoon na de restart ?
Je zegt het antwoord zelf al omfgHallo weet iemand of je na de restart al je shells kwijt bent ?:rolleyes:
Je kan geen shells kopen -.-ik zou denken dat de sheels weg gaan maar de gekochte shells blijven wel!
Je kan geen shells kopen, maar de god-rank blijft wel (logish)Volgensmij wel, het lijkt me sterk om alles weg te halen maar Gekochte items blijven 100% zeker ;)
shells kan je geloof ik wel kopen net zoals je tokens kan kopen met echt geldJe kan geen shells kopen, maar de god-rank blijft wel (logish)
De shells die je verdiend hebt in-game worden gereset, de gekochte items op de server blijven wel. ;)
O ja? Ik heb 1 min de moeite gedaan om naar de hauted shop te kijken en je kan geen shells kopenshells kan je geloof ik wel kopen net zoals je tokens kan kopen met echt geld
alle gekochte items blijven gewoon :p
De shells die je verdiend hebt in-game worden gereset, de gekochte items op de server blijven wel. ;)
shells kan je geloof ik wel kopen net zoals je tokens kan kopen met echt geld
http://shop.haunted-mc.com/category/532165ik zou denken dat de sheels weg gaan maar de gekochte shells blijven wel!
oke maar shells enzo denk ik dat wel blijven gewoon af gaan op gevoel en dat is meestal niet bij een restartO ja? Ik heb 1 min de moeite gedaan om naar de hauted shop te kijken en je kan geen shells kopen
oke maar shells enzo denk ik dat wel blijven gewoon af gaan op gevoel en dat is meestal niet bij een restart
Restart = Alles opnieuw,oke maar shells enzo denk ik dat wel blijven gewoon af gaan op gevoel en dat is meestal niet bij een restart
Restart = Alles opnieuw,
En het lijkt me sterk dat jij ze hebt gekocht, Dus je bent ze kwijt, je weet het niet, Voor hetzelfde geld komt er weer een andere eco ^^
Ik dacht t niet hoor, als je iets koopt en je geeft het uit op Haunted "1.0", dan is het toch al weg? Zou niet eerlijk zijn als je het dan weer terug zou krijgen... Toch? (Mijn mening)Volgensmij wel, het lijkt me sterk om alles weg te halen maar Gekochte items blijven 100% zeker ;)
Je rank blijft gewoon, alle shells etc worden gereset,Ik dacht t niet hoor, als je iets koopt en je geeft het uit op Haunted "1.0", dan is het toch al weg? Zou niet eerlijk zijn als je het dan weer terug zou krijgen... Toch? (Mijn mening)