Ja echt mooie tekening swa :PMaar je bent toch gerollbackt naar M? btw, mooi getekend :p
Maar remy wist niet dat ik gerollbackt moest worden en ik zei het dus ik denk dat dat er iets mee te maken heeft? Niet waar @remymine ?Maar je bent toch gerollbackt naar M? btw, mooi getekend :p
Ik ging van r naar s naar P naar Q dus ik denk niet dat het zo bedoeld isDan moet je dubbel rankuppen naar R misschien is dat je straf zijn dan?
Ik hoefde niet 2x Q te betalen om verder te kunnen. Het zou raar zijn als alleen jij dat wel moet o.OIk ging van r naar s naar P naar Q dus ik denk niet dat het zo bedoeld is
wel eerlijk dat je het dan zelf zegt :)Maar remy wist niet dat ik gerollbackt moest worden en ik zei het dus ik denk dat dat er iets mee te maken heeft? Niet waar @remymine ?
Neeeeeeeeee, ik werd door remy van r naar s naar P naar Q gezet :PHoe kan je in 1 min 4 x rankup? O.O
Jij hebt dan ook geen rollback gekregen!Ik hoefde niet 2x Q te betalen om verder te kunnen. Het zou raar zijn als alleen jij dat wel moet o_O