Rtp

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
hallo mensen,

op factions heb je de command /rtp. gelukkig is dit uigeschakeld in Warzone (handig)
maar toch heb je er niet zoveel aan. mensen lopen een paar blokjes buiten warzone en doen /rtp. dit vind ik zelf en heel veel andere PvPers erg irritant. zou er misschien voor rtp ook een tijd kunnen komen? dat je 3 of 5 seconden moet wachten voordat de teleport komt? mensen tpen soms 10 blocks voor je weg. met die tp tijd zijn ze dan allang gehit.

alvast bedankt :D

maximjc

Niet Verified
25 mei 2014
413
46
149
24
x 2561 y 65 z 21060
Idd mee eens, maar doe dan die delay ipv 25 tk...

LookBehindYah

Niet Verified
17 mei 2015
130
18
82
28
Ik vind dat er ALTIJD een manier moet zijn om van pvp'ers af te komen. Bv je hebt net 5v1 gehad en je had gapple, en ze zijn verslagen, gaan ze spawnen in spawn, nemen ze ook gapples & stuffen ze komen er weer aan... dan heb je er geen ontkomen aan. Dat zijn zielige zetten en erg irritant voor die mensen. Waarom denk je dat rtp 25 tokens kost? Omdat Remy dat wist. nders zou hij allang een delay toegevoegd hebben ;)

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
Ik vind dat er ALTIJD een manier moet zijn om van pvp'ers af te komen. Bv je hebt net 5v1 gehad en je had gapple, en ze zijn verslagen, gaan ze spawnen in spawn, nemen ze ook gapples vind dat het een tuffen ze komen er weer aan... dan heb je er geen ontkomen aan. Dat zijn zielige zetten en erg irritant voor die mensen. Waarom denk je dat rtp 25 tokens kost? Omdat Remy dat wist. nders zou hij allang een delay toegevoegd hebben ;)
Je kan altijd weg rennen. Dit hoort juist bij factions terugkomen en revange nemen.. volgens mij is rtp ook niet bedoeld om weg te komen uit pvp.. het is bedoeld om wat verder weg komen zodat je daar bezig kan gaan met base maken. Ik vind dat het een niet faire manier is om weg te komen uit pvp. Net zoals uitloggen buiten combat zone.. hier is niks tegen te doen, maar tegen rtp wel.

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
@remymine kan er aub een time komen voor rtp, mensen maken misbruik hiervan. Rtp is niet bedoeld om weg te komen uit pvp.. de 25 tk zijn juist minder handig omdat ook beginners nu moeten betalen terwijl ze juist dan een goede start kunnen maken.

Harmen

Niet Verified
12 jul 2014
401
41
199
Niet waar, dit moet blijven ! Alle pvpers hebben zo voordelen maar en moeten ook soms is nadelen aan zitten dus.

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
Alleen mensen die een beetje normaal zijn snappen dit.. alle mensen hier diemhet er hier mee oneens zijn gebruiken zelf rtp en pvplog

LookBehindYah

Niet Verified
17 mei 2015
130
18
82
28
ikzelf gebruik 't nooit. die ' revenge ' zoals die zei, is helemaal noob. je kan er niet bij ontkomen. dan verlies je sws. die rtp is opeens betaalbaar gekomen omdat 't JUIST voor weg te kunnen is voor de pvp'ers, en de targetters & focussers enzovoort. Sowieso blijft RTP instant tp. Remy verandert er neits aan

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
ikzelf gebruik 't nooit. die ' revenge ' zoals die zei, is helemaal noob. je kan er niet bij ontkomen. dan verlies je sws. die rtp is opeens betaalbaar gekomen omdat 't JUIST voor weg te kunnen is voor de pvp'ers, en de targetters & focussers enzovoort. Sowieso blijft RTP instant tp. Remy verandert er neits aan

Je kan wel zeggen dat er geen ontkomen aan is, maar er is altijd een lntkomen aan. Ik heb nog nooit gehad dat ik niet kon vluchten.. je hebt zoveel manieren om weg te komen.. enderpearls, bow, potions etc..

LookBehindYah

Niet Verified
17 mei 2015
130
18
82
28
Dan denk jij al veel verder... als ik zeg dat er iemand net uit 5v1 gewonnen heeft, denk je dat die nog potions/pijlen ( als die geen infinity heeft ) over zal hebben? lmao en enderpearls kunnen nietmeer tijdens combat dacht ik. Endan nog, enderpearls zijn irritant om te farmen, niemand houdt er zich daar mee bezig

R

Rutgertjuh

Guest
Dan denk jij al veel verder... als ik zeg dat er iemand net uit 5v1 gewonnen heeft, denk je dat die nog potions/pijlen ( als die geen infinity heeft ) over zal hebben? lmao en enderpearls kunnen nietmeer tijdens combat dacht ik. Endan nog, enderpearls zijn irritant om te farmen, niemand houdt er zich daar mee bezig

Enderpearls zijn alles behalve moeilijk te farmen, ik heb er ongeveer een dubble chest vol mee... Ik ben het wel met Sherwan eens, er zijn genoeg manieren om te ontkomen, maar instant tp is gewoon zwak... Btw, iedere goede pvp'er heeft gewoon een infinity bow.

Als jullie gebruik willen maken van de rtp, is het misschien een idee om deze command alleen toegankelijk te maken in de spawn? Dan kan ie ten minste ook niet misbruikt worden ;)

Mvg,
Rutger

LookBehindYah

Niet Verified
17 mei 2015
130
18
82
28
Enderpearls zijn alles behalve moeilijk te farmen, ik heb er ongeveer een dubble chest vol mee... Ik ben het wel met Sherwan eens, er zijn genoeg manieren om te ontkomen, maar instant tp is gewoon zwak... Btw, iedere goede pvp'er heeft gewoon een infinity bow.

Als jullie gebruik willen maken van de rtp, is het misschien een idee om deze command alleen toegankelijk te maken in de spawn? Dan kan ie ten minste ook niet misbruikt worden ;)

Mvg,
Rutger
Dat zou ook een optie kunnen zijn. Maar ik blijf toch met m'n eigen idee.

ImTheNewPro

Niet Verified
4 jan 2015
76
13
114
Snowballs meenemen voor combatt? Logisch zou je denken, niemand doet het.
Hou die ftp maar gwn zoals het is, hun raken tokens. En jah, elke command heeft voordelen en nadelen zoals deze dus

Status
Niet open voor verdere reacties.