Scam! soort van in real life!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DutchAngel

Niet Verified
29 mei 2015
9
0
15
24
Eigen naam: DutchAngel313 [O]
Scammer: GameMetNederland [Z]
Server: Prison
Wat er is gebeurd: Gamemet Nederland zegt: voor 5 mil maak ik je premie, ik doe dat, 20 min later heb ik nog geen premie, dit is ook een vorm van real life scammen, omdat hij mij in REAL LIFE premie zou kopen
hij zegt namelijk ook: dat ik maar 4,8 mil heb gepays terwijl ik 5 mil heb gepayd

DIT IS OOK BIJ ANDERE GEBEURD!

Bliksem79

Supreme
Bliksem79
Bliksem79 ✔
Supreme
19 sep 2013
250
30
187
Zonder bewijs kunnen wij niks, met chatreport van jullie overeenkomst en zijn transactie kunnen we actie ondernemen!

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
31
-
ik heb wederom ingame een gesprekje gehad met gamemetnederland.
hij geeft toe dat die zei :
pay mij 5 mil voor premium.

ik heb chatreportje hiervan gemaakt echter weet ik dit niet of het misleidend genoeg is voor iets.
https://www.haunted-mc.com/chatlog/?report=4ff958d5261b497282a74b0eaef65009

@Bliksem79 @Branolia

kan er ook wel een echt reportje van maken als het wat waard is.
desbestreffende speler is ook de speler genaamd awie die voor honderden miljoenen gescamt heeft.

Laatste update:

UprisingErrors

Niet Verified
30 mrt 2014
79
16
79
ik heb wederom ingame een gesprekje gehad met gamemetnederland.
hij geeft toe dat die zei :
pay mij 5 mil voor premium.

ik heb chatreportje hiervan gemaakt echter weet ik dit niet of het misleidend genoeg is voor iets.
https://www.haunted-mc.com/chatlog/?report=4ff958d5261b497282a74b0eaef65009

@Bliksem79 @Branolia

kan er ook wel een echt reportje van maken als het wat waard is.
desbestreffende speler is ook de speler genaamd awie die voor honderden miljoenen gescamt heeft.

als je zo die chatreport leest zou een nick als "GeëmigreerdNaarNederland" beter passen :D

InThana

Niet Verified
19 mrt 2015
77
17
119
24
maar scammen telt toch niet in prison want het zijn geen tk die je betaald en er staat in de regels scammen is toegestaan op prison en miners (alleen die 2 servers)?

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
31
-
scammen is inderdaad toegestaan alleen mag er geen echt geld betrokken worden in een scam.

in dit geval worden speler verleid met een rank wat neer komt op echt geld.
ze worden gevraagd om 5 mil te geven voor premium rank sommige doen dat alleen komen dan er achter dat ze niks krijgen.
naar mijn mening is verleiden met echt geld ook niet toegestaan tenzij de staff er anders naar kijkt.

Toto_de_blije

Niet Verified
15 mrt 2015
35
11
82
T is jammer dat je wel mag scammen qua armor en zo zo ben ik wel eens wat kwijtgeraakt omdat hij had beloofd dat we elkaars armor zouden teruggeven. Ik gaf hem wel terug, maar hij niet. Echt jammer dat er dat soort mensen zijn.

P.s.: ik heb nu veel betere armor, t boeit me niet meer XD

D

Deleted member 9140

Guest
Zoiets heb ik ook meegemaakt maar dan kreeg ik premium voor 21 mil. De gene die dit vroeg (de naam weet ik niet meer) was heel ongeduldig en bleef maar dringen. Dit vertrouwde ik niet dus ik heb het niet gedaan. Achteraf gezien ben ik blij hiermee want het had best wel een scam kunnen zijn. In zo'n situatie twijfel je toch wel even want het is best wel cool als je voor ig money een rank kan krijgen.

dyllann

Supreme
dyllann
dyllann ✔
Supreme
24 dec 2014
154
45
214
Nederland
Ga aub geen topics van 8 maanden oud bumpen?
Dat bepaal jij toch niet nikoo, je reageert er zelf ook op!
Een forum is er om vragen te stellen

En ik wil gewoon weten of je nou wel of niet mag scammen want dat is mij niet duidelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.