Scammen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
Heyow,

Dat scammen op Factions begrijp ik niet helemaal meer,...

Maar ik weet wel dat je iet met Tokens mag scammen.
Maar mag je wel scammen dat je zegt: 1 Golden Enchant Apple voor 5 Dia Blocks en dat je die Dia Blocks dan net geeft.. <Voorbeeld. Zou dit dan wel mogen?

~casje

Snake

Niet Verified
9 jul 2014
248
43
139
Ergens in nederland
Ja dat mag wel alleen niet scammen met ingame money maar, heel zeker weet ik dit niet misschien effe een reactie van de staff afwachten;).

En bauertje het is gelukt;)

Laatste update:

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Ja dat mag wel alleen niet scammen met ingame money maar, heel zeker weet ik dit niet misschien effe een reactie van de staff afwachten;).
Zou je a.u.b. je handtekening wat willen verkleinen? :)
Alvast bedankt!

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Je mag scammen op factions met items ( van alles dus ) maar NIET met tokens. dus gekochte items met tokens ( in shop bv ) mogen dan wel gescammed worden omdat de tokens in een item zijn gegaan. Maar iets zogezegd verkopen en 100 tk vragen en de item niet geven, mag NIET ;)

Master_genius_1

Niet Verified
14 dec 2014
835
164
234
25
Amsterdam
www.technicpack.net
Is auction scam dan wel of niet toegestaan? Dat je bijvoorbeeld 15 dia's auctioned voor 200 tokens en dat je dan in de chat zegt: "Doe ./bid 0 voor free dia!"(dit werkt overigens wel alleen bij minder intelligente mensen :p)

Ps: Ik vertrouw jouw echt nooit meer he Cas dit vroeg je namelijk ook aan mij :3, gelukkig was ik slim en zei nee..

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
Haha Die Cas wou me scammen :D Pas op voor awiee3 en Cas btw t zijn harde scammertjes :D
Ik ken Awiee3 in het echt :D dus nou ja dat maakt me dan niet uit..

Neon5

Verbannen
Neonstreet5
Neonstreet5 ✔
God
9 sep 2014
298
39
184
Haha Die Cas wou me scammen :D Pas op voor awiee3 en Cas btw t zijn harde scammertjes :D

Heb Cas een keer gescamt hij helemaal rage. LOL. Moest het van @xBennie de tk geven want anders was het een tokens scam. :(

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
Heb Cas een keer gescamt hij helemaal rage. LOL. Moest het van @xBennie de tk geven want anders was het een tokens scam. :(
Maar kijk wie raget er niet over 750 tokens denk na en ten tweede je mag toch niet met tokens scammen ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.