Seeds survival2

Status
Niet open voor verdere reacties.

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
hallo

ik wou een slime farm maken maar daarvoor had ik het seed van de survival server nodig is het mogelijk dat dat ergens komt te staan of kan ik dat zelf vinden ?

Jan

K

Kogetsoo

Guest
Doe seed: ikdoedezeseedzodatikweetwaarallesiszoalsoceaantempelsdiamantenaldatsoortongeinwaarvaniknugeenideehebwaarhetligtmaarjahetleveniseenaardappeldusmisschienmoetikgewoonmaarzoekennaareenplekvoormijnslimefarmzonderdatikdenaamvandezeseedweet.

Of de seed pinoiseenrarevogel.

Ik weet niet meer welke.

Groeten,
Koge

• Like
Reactions: conceptswe

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Jan ga maar eerst een tutorial op youtube kijken :D

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Seeds can be obtained from breaking grass, which yields 0 to 1 seed.
Harvesting fully-grown wheat yields from 0 to 3 seeds per tile harvested (about 1.5 seeds/tile harvested on average).

• Like
Reactions: Doc_Brano

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
Doe seed: ikdoedezeseedzodatikweetwaarallesiszoalsoceaantempelsdiamantenaldatsoortongeinwaarvaniknugeenideehebwaarhetligtmaarjahetleveniseenaardappeldusmisschienmoetikgewoonmaarzoekennaareenplekvoormijnslimefarmzonderdatikdenaamvandezeseedweet.

Of de seed pinoiseenrarevogel.

Ik weet niet meer welke.

Groeten,
Koge
ik dacht al zoiets maar ik kon het maar vragen (is er dan een andere manier om een slime junk te vinden ik heb maar 1 website en daar had ik de seed voor nodig)

UprisingErrors

Niet Verified
30 mrt 2014
79
16
79
ik dacht al zoiets maar ik kon het maar vragen (is er dan een andere manier om een slime junk te vinden ik heb maar 1 website en daar had ik de seed voor nodig)

duik gwn een swamp in met een looting 3 zwaard. tis ff doorbijten maar het enige alternatief.

UprisingErrors

Niet Verified
30 mrt 2014
79
16
79
thx zijn er gebieden waar er meer zijn behalve swamp

slimes chunks zitten overal. maar omdat je aan de grond niet kan zien waar een slime chunk zit is het uitgraven van een chunk look a look iets in een swamp een goed alternatief omdat slimes in een swamp spawnen onder Y niveau 40.

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
maar als ik nu in elke schunk een ruimte va 5 op 5 maak kan ik dat dan zo vinden of spawnen die daar niet

K

Kogetsoo

Guest
Ja ja, je moet er voor werken helaas.
Ik hoop dat je ze vindt!

Tip: voer een seed in van je singleplayer map, dan weet je ongeveer waar je op moet letten.

Groeten,
Koge

Status
Niet open voor verdere reacties.