Seeds can be obtained from breaking grass, which yields 0 to 1 seed.
Harvesting fully-grown wheat yields from 0 to 3 seeds per tile harvested (about 1.5 seeds/tile harvested on average).
ik dacht al zoiets maar ik kon het maar vragen (is er dan een andere manier om een slime junk te vinden ik heb maar 1 website en daar had ik de seed voor nodig)Doe seed: ikdoedezeseedzodatikweetwaarallesiszoalsoceaantempelsdiamantenaldatsoortongeinwaarvaniknugeenideehebwaarhetligtmaarjahetleveniseenaardappeldusmisschienmoetikgewoonmaarzoekennaareenplekvoormijnslimefarmzonderdatikdenaamvandezeseedweet.
Of de seed pinoiseenrarevogel.
Ik weet niet meer welke.
Groeten,
Koge
ik dacht al zoiets maar ik kon het maar vragen (is er dan een andere manier om een slime junk te vinden ik heb maar 1 website en daar had ik de seed voor nodig)
moet je dan alles uithakken of is een klein gebiedje om te testen goed?Of je zit een paar chunks uit te hakken tot je een slimechunk vindt...
Een chunk is 16x16moet je dan alles uithakken of is een klein gebiedje om te testen goed?
Een chunk is 16x16
Je kunt beginnen met 5 hoog
Slimes spawnen vanaf 40 en lager
thx zijn er gebieden waar er meer zijn behalve swamp
Het beste is gewoon om de hele chunk uit te gravenmaar als ik nu in elke schunk een ruimte va 5 op 5 maak kan ik dat dan zo vinden of spawnen die daar niet