Serveronderhoud

Status
Niet open voor verdere reacties.
mrfixit_210.png

Beste Haunties,

Zoals jullie hebben gemerkt zijn de servers iets zwaarder belast dan normaal. Dit is te wijten aan het verhuizen van data en optimaliseren van de toewijzing van geheugen. Het zorgt echter voor onverwachte resultaten en kan voor enige lag zorgen.

Wij vragen om jullie geduld en zullen het zo snel mogelijk weer glad trekken, om de speelbaarheid van de server uiteindelijk te vergroten.

Excuses voor eventueel ongemak!

- The Haunted Crew

L

LeviboyNL

Guest
Nice, als de server er beter op word maakt lag wat mij betreft niet zo veel uit :D

K

Kogetsoo

Guest
Inmiddels is de vanilla server gefixt en de lag grotendeels opgelost.

Mochten jullie nog problemen ondervinden, laat het ons weten!

Groeten,
Koge

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
Hoe zit het met die super buggende /friends?
~Sheepy

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
De helft van mn lijst laadt niet.... Er staat dan: An internal error occurred whilst executing this command, please check the console log for details. ?

L

LeviboyNL

Guest
nee @Kogetsoo ik heb het ook wel eens dat als ik /friend doe dat ik dan maar 5 vrienden te zien krijg en dat er voor de rest: : ''An internal error occurred whilst executing this command, please check the console log for details.'' staat.

K

Kogetsoo

Guest
We zullen het eens uitzoeken, dank jullie wel. :)

Groeten,
Koge

SirCasanova

Niet Verified
19 jun 2015
205
47
164
27
En maybe dat als je een player killed op KitPvP dat je de speler niet op de grond ziet liggen want het is heel vervelend

K

Kogetsoo

Guest
nee @Kogetsoo ik heb het ook wel eens dat als ik /friend doe dat ik dan maar 5 vrienden te zien krijg en dat er voor de rest: : ''An internal error occurred whilst executing this command, please check the console log for details.'' staat.

De friends plugin is definitief weg, we gaan een vervanging zoeken.

Groeten,
Koge

L

LeviboyNL

Guest
Heyy @Kogetsoo

weet je ook wanneer mixed verhuist word, dan kunnen we er alvast rekening mee houden

mvg. LeviboyNL

K

Kogetsoo

Guest
Die hoeft niet down. Zo ja laten wij het wel weten.

Groeten,
Koge

Status
Niet open voor verdere reacties.