Shoutbox met meer opties?

Status
Niet open voor verdere reacties.

TheBlackMiner

Niet Verified
Hallo iedereen!
Dit is mijn eerste topic en ik weet niet of ik dit onder het goede kopje post, dus verbeteringen zijn welkom :D
Zoals je al aan mijn titel hebt gezien, had ik een paar ideetjes voor de Shoutbox.
Dit zijn mijn ideetjes:
  • In kleur typen
  • Bbcode gebruiken (bijv 1 keer in de 30 sec ofzo om spam te voorkomen)
  • Een smiley knop, voor mensen die niet alle smiley codes weten (waaronder ik :O)
Tot nu toe was het dat denk ik.
(Geen haat reacties aub, het zijn gewoon ideetjes;))

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
37
In de buurt van Eindhoven
ja, net zo'n rommel als de signature van Blackminer xD

TheBlackMiner

Niet Verified
Maar nu weer verder over het topic onderwerp.
Zouden ze dan niet iets van een antispam ofzo kunnen doen? Wat ik al zei: 1 BBcode elke 30 sec ofzo... Aangezien ikzelf niet heel veel mensen tegelijk online heb gezien moet dit niet echt spam veroorzaken denk ik.
=====================================================
Maar stel: Je doet alleen de kleuren. Dat is dan toch niet zo'n erg zooitje, of wel?

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Ik vind dat er geen kleurtjes en dergelijke moeten komen in de shoutbox. Volgens mij is deze juist bedoelt om even de status door te geven, vragen te stellen als je er zelf niet uitkomt, enzo.

Als je dan BB-codes toevoegt, wordt het een onoverzichtelijk zooitje :P

TheBlackMiner

Niet Verified
Ik vind dat er geen kleurtjes en dergelijke moeten komen in de shoutbox. Volgens mij is deze juist bedoelt om even de status door te geven, vragen te stellen als je er zelf niet uitkomt, enzo.

Als je dan BB-codes toevoegt, wordt het een onoverzichtelijk zooitje :p
Nee oke ik snap het. bb codes wordt idd wel een zooitje. Maar misschien kleuren? Bijv voor elke rank meer kleuren?Dan is het voor sommige mensen misschien aantrekkelijker om ranks te kopen? WIN - WIN situatie lijkt mij?
Of wat ik al eerder zei:
Een andere shoutbox?
EDIT: Nevermind, was een idee. Maar als ik zo kijk vinden niet veel mensen het een goed idee. Ik denk dat deze topic dicht kan.​

TheBlackMiner

Niet Verified
Nee oke ik snap het. bb codes wordt idd wel een zooitje. Maar misschien kleuren? Bijv voor elke rank meer kleuren?Dan is het voor sommige mensen misschien aantrekkelijker om ranks te kopen? WIN - WIN situatie lijkt mij?
Of wat ik al eerder zei:
Een andere shoutbox?
EDIT: Nevermind, was een idee. Maar als ik zo kijk vinden niet veel mensen het geen goed idee. Ik denk dat deze topic dicht kan.​

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Of wat ik al eerder zei:
Een andere shoutbox?
EDIT: Nevermind, was een idee. Maar als ik zo kijk vinden niet veel mensen het een goed idee. Ik denk dat deze topic dicht kan.​
Ideeën mag je altijd delen! :D Is juist leuk, dat je op zoiets komt hoor.

Maar de shoutbox is meer iets algemeens en zakelijks, als ranks kleurtjes krijgen, zullen de normale spelers waarschijnlijk worden negeert, of het valt totaal niet op, want natuurlijk kijk je eerst naar de kleurtjes, snap je?

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Je kan ook zelf indenken dat iedere letter een andere kleur heeft! :) JK

Van die smileys lijkt mij wel handig, maar niet per se noodzakelijk.

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Ik ou graag een suggestie voor de hele forum doen, mssn overbodig, maar ik zou 't wel leuk vinden, de " xD " smiley met een traantje :p zoals op fb bijvoorbeeld. ik denk dat er toch el wat veel mensen die zullen gebruiken. Want " hahahaha :'D " is zo'n beetje " spastisch " en raar en lang :p terwijl x'D die zin in 1 smiley kan uitleggen ;p najah, was gwn een suggestie dat ik zelf wel wou ^^

TheBlackMiner

Niet Verified
ja
Ik ou graag een suggestie voor de hele forum doen, mssn overbodig, maar ik zou 't wel leuk vinden, de " xD " smiley met een traantje :p zoals op fb bijvoorbeeld. ik denk dat er toch el wat veel mensen die zullen gebruiken. Want " hahahaha :'D " is zo'n beetje " spastisch " en raar en lang :p terwijl x'D die zin in 1 smiley kan uitleggen ;p najah, was gwn een suggestie dat ik zelf wel wou ^^
ja, is inderdaad wel wel leuke smiley

Status
Niet open voor verdere reacties.