ArtisticArtist Niet Verified 3 jun 2020 6 7 57 56 limburg 10 jun 2020 #1 waarom is dat,ik snap het niet,dat is niet helemaal fair vind ik ,een sever moet 24 draaien,maar maby is er iets waarom dat is?
waarom is dat,ik snap het niet,dat is niet helemaal fair vind ik ,een sever moet 24 draaien,maar maby is er iets waarom dat is?
remymine Owner Staff member remymine ✔ Owner 17 sep 2013 3.727 1.826 425 28 Rotterdam hauntedmc.nl 10 jun 2020 #2 Hey, Helaas zat er een foutje in de software na een update vannacht. Daardoor is de server gestopt met werken na de automatische restart. Op dit moment herstellen we het foutje en zal je dus zo weer in kunnen loggen. Mvg, Remy
Hey, Helaas zat er een foutje in de software na een update vannacht. Daardoor is de server gestopt met werken na de automatische restart. Op dit moment herstellen we het foutje en zal je dus zo weer in kunnen loggen. Mvg, Remy
ArtisticArtist Niet Verified 3 jun 2020 6 7 57 56 limburg 10 jun 2020 #3 ooh dankjewel voor je fijne reactie,sorry was niet rot bedoeld hoor,maby kan ik ooit ook een stafmember worden,dat lijkt me cool hihi Reactions: remymine
ooh dankjewel voor je fijne reactie,sorry was niet rot bedoeld hoor,maby kan ik ooit ook een stafmember worden,dat lijkt me cool hihi