./skull

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
Heyow,

Veel mensen hebben vaak skulls van Camera's of TNT maar hoe krijg je blokken of voorwerpen als een skull?

Wie weet hoe dat moet?

~ Casje

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
/skull MHF_ endan een naam bv camera ofzo ;p idk precies welke het zijn, google het even ? ;)

FrazenHD

Niet Verified
5 jan 2015
82
32
104
Op planet minecraft staat een lijst
en het hoeft niet altijd met MHF_ te beginnen

K

Kogetsoo

Guest
Planet minecraft inderdaad + Google is je vriend.

Groeten,
Koge

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Let op! Volgens mij kunnen sommige skulls veranderen. Want sommige zijn toch ook gewoon van players met toevallig zo'n skull?
Heb ik wel 's gehad. ;) Maar dat was te voorspellen, omdat erbij stond wat de skull zou worden na de 1.8-update.

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
37
In de buurt van Eindhoven
Let op! Volgens mij kunnen sommige skulls veranderen. Want sommige zijn toch ook gewoon van players met toevallig zo'n skull?
Heb ik wel 's gehad. ;) Maar dat was te voorspellen, omdat erbij stond wat de skull zou worden na de 1.8-update.

skulls zijn idd gewoon van players, maar veel mensen hebben een extra account gemaakt puur om een handige bruikbare skull als skin te nemen die ze dan dus kunnen gebruiken in hun gebouwen ;) deze skulls zijn door iedereen te gebruiken, helaas ALS die persoon ooit zn skin veranderd, zullen de skulls op je gebouw ook plotseling veranderen :P

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
skulls zijn idd gewoon van players, maar veel mensen hebben een extra account gemaakt puur om een handige bruikbare skull als skin te nemen die ze dan dus kunnen gebruiken in hun gebouwen ;) deze skulls zijn door iedereen te gebruiken, helaas ALS die persoon ooit zn skin veranderd, zullen de skulls op je gebouw ook plotseling veranderen :p
Ja, heb daar dus wel 's last van gehad, daarom waarschuw ik er ook voor! ;)

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
skulls zijn idd gewoon van players, maar veel mensen hebben een extra account gemaakt puur om een handige bruikbare skull als skin te nemen die ze dan dus kunnen gebruiken in hun gebouwen ;) deze skulls zijn door iedereen te gebruiken, helaas ALS die persoon ooit zn skin veranderd, zullen de skulls op je gebouw ook plotseling veranderen :p
Niet als je ze al geplaatst hebt toch? wel als je nieuwe skulls plaatst. Denk ik toch

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
37
In de buurt van Eindhoven
Niet als je ze al geplaatst hebt toch? wel als je nieuwe skulls plaatst. Denk ik toch

letterlijk ALLE skulls zijn gewoon player skulls..... deze veranderen dus gewoon zodra de skull owner zijn skin v eranderd ;)
en ja, dit heb ik al eens zien gebeuren.... de uiteindes van mijn mooie houten balken werden plotseling blije gezichtjes :')

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Hmm dan heb ik me vergist :)