Skyblock island

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thomas013

Niet Verified
21 feb 2015
16
1
47
Hoi

Ik heb samen met Doritochips/tbtb300 (namechanges) een eiland gemaakt. Toen hebben we het weggegeven aan iemand die het weerweggegeven heeft enz enz het is nu in bezit van CaviaKwaad. Die nooit meer online is :( ik heb heel erg spijt. Is er misschien een manier om mijn eiland terug te krijgen?

Met vriendelijke groet,
Thomas

Floran

Niet Verified
9 mrt 2015
46
13
124
21
Assen
ik denk het wel, maar ik zou als ik jou was nooit meer dingen weggeven!;)

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
335
49
234
24
asten
www.twitter.com
is niet mogelijk is te fraude gevoellig en islands zijn persoons gebonden.
trouwens die speler moet ook toestemming geven om het eiland terug te geven als het wel zover komt maar meestal komt het niet eens zo ver en bij haunted 2.0 word alles toch gereset dus heeft het geen nut want dan begint iedereen toch opnieuw.

groetjes sneaky

Thomas013

Niet Verified
21 feb 2015
16
1
47
Dankjewel, als het reset is het inderdaad verloren moeite... Wat de fraude betreft kan je toch terugkijken wie welke blokken heeft geplaatst.... Dan zul je zien dat het island van mij was.

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Dankjewel, als het reset is het inderdaad verloren moeite... Wat de fraude betreft kan je toch terugkijken wie welke blokken heeft geplaatst.... Dan zul je zien dat het island van mij was.
Dat kan met een bepaalde plugin. Alleen moet die wel installed zijn.

Maar wat @mr_sneaky13 al zei: er komt een reset aan en dan begint iedereen toch weer opnieuw.

Mvg
-Dimitri

Status
Niet open voor verdere reacties.