K kevin123 Niet Verified 28 jul 2015 0 0 15 28 28 jul 2015 #1 hoe werkt die shop nu ik kan niks bij die villagers kopen ik krijg de melding je heb geen permissies om dit te doen kunnen jullie het meschien het weer terug doen hoe het was voor de villagers.
hoe werkt die shop nu ik kan niks bij die villagers kopen ik krijg de melding je heb geen permissies om dit te doen kunnen jullie het meschien het weer terug doen hoe het was voor de villagers.
K Kogetsoo Guest 28 jul 2015 #2 Staat in het nieuws: "---> Nieuwe shops! [NOG NIET AF / GAAT NOG 1 DAG DUREN] " Morgen dus. Groeten, Koge
Staat in het nieuws: "---> Nieuwe shops! [NOG NIET AF / GAAT NOG 1 DAG DUREN] " Morgen dus. Groeten, Koge
K kevin123 Niet Verified 28 jul 2015 0 0 15 28 28 jul 2015 #3 Kogetsoo zei: Staat in het nieuws: "---> Nieuwe shops! [NOG NIET AF / GAAT NOG 1 DAG DUREN] " Morgen dus. Groeten, Kog Click to expand... Kogetsoo zei: Staat in het nieuws: "---> Nieuwe shops! [NOG NIET AF / GAAT NOG 1 DAG DUREN] " Morgen dus. Groeten, Koge Click to expand... dat zegen ze al een paardagen
Kogetsoo zei: Staat in het nieuws: "---> Nieuwe shops! [NOG NIET AF / GAAT NOG 1 DAG DUREN] " Morgen dus. Groeten, Kog Click to expand... Kogetsoo zei: Staat in het nieuws: "---> Nieuwe shops! [NOG NIET AF / GAAT NOG 1 DAG DUREN] " Morgen dus. Groeten, Koge Click to expand... dat zegen ze al een paardagen
K kevin123 Niet Verified 28 jul 2015 0 0 15 28 28 jul 2015 #5 Kogetsoo zei: Maar nu echt ;) Groeten, Koge Click to expand... zeker ik heb wat dingen nodig en de makt is veeeeel te duur 500 skytokens voor 1 spawn egg
Kogetsoo zei: Maar nu echt ;) Groeten, Koge Click to expand... zeker ik heb wat dingen nodig en de makt is veeeeel te duur 500 skytokens voor 1 spawn egg