Is het toegestaan om op skywars met meer dan 1 iemand te teamen???
zo nee welke straf hangt hier dan aan
zo nee welke straf hangt hier dan aan
In een map van 4 mensen met 3 teamen kan niet ;)..Je mag wel met meer dan 1 iemand teamen, maar ga niet overdrijven...
Vb in een map van 4 spelers, moet je niet met 3gaan teamen...
Of in een map van 8, niet met 6 teamen
Kan wel hoor, met 3 teamen, 1+1+1=3In een map van 4 mensen met 3 teamen kan niet ;)..
Hihi
Maar ik snap wat je bedoeld..
Mvg,
Cas
volgens mij is het wel toegestaan alleen wel moeilijk voor die ene of die 2 spelersJe mag wel met meer dan 1 iemand teamen, maar ga niet overdrijven...
Vb in een map van 4 spelers, moet je niet met 3gaan teamen...
Nee maar een map van 4, IK team met drie andere dus 3+1(mij)= 4 :DKan wel hoor, met 3 teamen, 1+1+1=3
Er zijn 4 spelers in totaal...
4-3=1
Er blijft dus een speler over en de drie anderen teamen
Staat er ''ik'' dan?Nee maar een map van 4, IK team met drie andere dus 3+1(mij)= 4 :D
Staat er ''ik'' dan?
Er staat met 3 gaan teamen. 1+1+1=3
je kan toch teamen met 4 en wat gaan survivalen...Je mag wel met meer dan 1 iemand teamen, maar ga niet overdrijven...
Vb in een map van 4 spelers, moet je* niet met 3gaan teamen...
Je verwijst in die zijn naar bijvoorbeeld mij, henk of noem maar op. Die je teamt met 3 mensen.. Dus dan is de som 3+je=4 een map van 4-4= 0 dus dat kan niet..
Is niet de bedoeling bij skywars heje kan toch teamen met 4 en wat gaan survivalen...
Man omfg, je zegt het zelf... Met 3 teamen, een team van 3...Je mag wel met meer dan 1 iemand teamen, maar ga niet overdrijven...
Vb in een map van 4 spelers, moet je* niet met 3gaan teamen...
Je verwijst in die zijn naar bijvoorbeeld mij, henk of noem maar op. Die je teamt met 3 mensen.. Dus dan is de som 3+je=4 een map van 4-4= 0 dus dat kan niet..
laat hem toch gewoon moeilijk doen de meesten weten wat je bedoeldMan omfg, je zegt het zelf... Met 3 teamen, een team van 3...
Moet ik het nog spellen ofz?
Je snapt wel wat hij bedoelt :/Nee maar een map van 4, IK team met drie andere dus 3+1(mij)= 4 :D
Haha, gelijk heel boos.. Niet nodig, grapjes bestaan ook hé ;) !laat hem toch gewoon moeilijk doen de meesten weten wat je bedoeld
Haha komiek...Haha, gelijk heel boos.. Niet nodig, grapjes bestaan ook hé ;) !
Mvg,
Cas