Sollicitatie kitpvp moderator

Status
Niet open voor verdere reacties.

Desilead_AT

Niet Verified
20 sep 2017
0
0
18
27
laat ik eens beginnen met de algemene vragen te beantwoorden.

in welk jaar ben je geboren? : 1997
heb je al ervaringen met deze functie? : ik ben op vele servers als Cubecraft al moderator t/m admin geweest
ik heb een goede kijk op wat ik wel / niet vind kunnen. zo handel ik bijvoorbeeld: bij hacks eerst een warn (3e warn = ban desbetreffende tijd) geslacht? : man
heb ik teamspeak? ik heb een teamspeak account dat ik eerder altijd in gebruik had. ik was een tijd een inactief speler op haunted maar dat is weggezakt doordat ik 1 week ban had wegens hacks. ik voerde alleen een test uit door middel van butterfly clicks en dat zag staff blijkbaar als killaura. waarom ik een stafflid op haunted wil worden is heel erg simpel. ik speel sinds 5 weekjes weer op de server en zie telkens opnieuw dezelfde mensen hacken zonder dat die een ban krijgen. daar wil ik graag iets aan doen en ik stel me dan ook zeer beschikbaar. als jullie willen doe ik een proefperiode en van daaruit kunnen jullie dan uiteindelijk beslissen of ik word aangenomen. ik ben niet zoiemand die dan gaat zeuren. ik wacht mijn kans af en als de tijd is gekomen dan grijp ik die kans.

ik hoop van harte dat er naar de sollicitatie gekeken wordt. mocht er nog iets ontbreken als mijn MC naam? : Desilead_AT, mijn echte naam? Frank de Boer. mijn Skype is {*NL-Admin*}FrankDB en mn teamspeak ga ik binnenkort weer in gebruik nemen met mijn MC naam

SKRWildfire

Niet Verified
2 dec 2014
424
86
237
27
Nederland
Mmmm de zelfde mensen hacken.... dat betekend dat je er zelf ook niks mee heb gedaan. Ze worden verbannen als er een report van ze zijn met bewijs of staff moet zelf kijken. Blijkbaar is het dus niet geweest. Lijkt mij ook om je zelf te bewijzen miss beste geweest te zijn om ze op te nemen en reporten :P

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com

The_GloriousWolf

Supreme
Opper_Druif
Opper_Druif ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
@Desilead_AT Onder welke nickname ben je staff lid geweest op cubecraft?

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
Das toch kort? Dan kan je net zo goed 2 weekjes spelen.. Ik denk dat hij nog niet eens alle commands weet
De meeste commando's zijn in feite gewoon hetzelfde als op andere servers.
En al zou hij staff zijn geweest bij Cube heeft ie prima ervaring lijkt me.

SKRWildfire

Niet Verified
2 dec 2014
424
86
237
27
Nederland
De meeste commando's zijn in feite gewoon hetzelfde als op andere servers.
En al zou hij staff zijn geweest bij Cube heeft ie prima ervaring lijkt me.
Ik geloof niet echt dat die staff is geweest op cube met na druk rank admin xD

SKRWildfire

Niet Verified
2 dec 2014
424
86
237
27
Nederland
Heel simpel. Gewoon wat opzoeken en dan kom je er vanzelf achter. Heb de lijst bekeken met alle staff die nu aanwezig is en voormalige staff.
Dan nog hoe hij typt lijkt me niet echt iemand die als admin heeft gewerkt in een grote server.

SKRWildfire

Niet Verified
2 dec 2014
424
86
237
27
Nederland
Kan ook gewoon iemand zijn die een paar daagjes op haubted zit. Eerlijk gezegd vind ik het beter dat je 'staff' wordt als je al langer op haunted zit, een paar jaar bijvoorbeeld dan weten ze tenminste zeker dat je de server serieus(er) neemt
Paar jaar is denk wel overdreven maar gewoon minimaal 6 maanden tot een jaar is wel goed ja.

We zullen @remymine laten beslissen of hij dit wel/niet geloofd.

Jup :P

Status
Niet open voor verdere reacties.