Spaceknijn is the name

Spaceknijn

Niet Verified
17 apr 2015
22
4
62
35
Yo mensen!

Ik ben Spaceknijn ik ben 25 jaar en speel nu 2-3 weekjes op deze server.
Ben sinds een jaartje weer begonnen met Minecraft.

Heb zelf een aantal servers gehost sommige klein, sommige groot maar ga nu gewoon weer zelf het spel spelen.
Behalve MC speel ik ook League of legends en Robocraft.

Heb een youtube kanaal dus mocht je een kijkje willen nemen is hier de link:
https://www.youtube.com/c/RobocraftGamingChannel

Dingen die ik nog meer doe behalve gamen zijn:
Chillen met mn vriendin
Werken (moet gebeuren voor de $$$)
Films/Series kijken
Plannen maken voor World domination
En mn katten pesten xD

Nou ik zie jullie vast nog wel ingame!

Peace out Spaceknijn

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
24
Link doet het bij mij niet maar 5000 subs 0.0 ? XD

• Like
Reactions: Bartxoxo

Bartxoxo

Niet Verified
3 mei 2015
34
11
119
24
Laat ik even terug komen op dat YT gebeuren, ik zie (nog) geen MC filmpjes.. :O als je die maakt, kan je de eerste worden met YT rank :)

Spaceknijn

Niet Verified
17 apr 2015
22
4
62
35
Dus ik moet minimaal 2x per week minecraft videos posten voor die rank? Hmm ik kan erover nadenken. Ik ben nu nogal Robocraft related. En mn meeste viewers komen niet uit NL. Wat ik wel zou kunnen doen is Server IP etc in de description zetten. Ik ga het formulier invullen en dan zal er vanzelf wel contact met me worden opgenomen. Jammer dat ik hier pas achter kom nadat ik al legend gedonate heb xD Maar misschien is daar wel een andere vergoeding voor te vinden. Bedank voor de info in ieder geval bart!

Bartxoxo

Niet Verified
3 mei 2015
34
11
119
24
graag gedaan! je moet 2x per week op HN filmen... niet alleen MC... hopen voor je dat je t krijgt, zou super gaaf zijn natuurlijk! Laat je even weten of het wat gaat worden? :D,

Groetjes,
Bart(xoxo)

Spaceknijn

Niet Verified
17 apr 2015
22
4
62
35
Hahaha dat hoor ik vaker ja xD Mn engels is ook nogal derpy. Mja oefening baart kunst XD