Pelle, vanaf rank legendKan je spawners gewoon minen met een silk touch pickaxe?
Het is makkelijker als je betaald das wel zo, maar het is ook haalbaar als je niet betaald ;)Deze legends kopen legend zodat ze meer xp krijgen, je betaalt dus eigenlijk wel om beter te worden en enchants zijn 1 van de belangrijkste factoren op factions, wel een beetje pay2win dus....
Kan legend+ ze ook minen zonder silk?Pelle, ikzelf ben Elite. En ik heb al 4 blaze spawners. Je moet vrienden hebben, ( niet bedoeld dat jij geen vrienden hebt ) die legend+ zijn. En je moet ze zeker vertrouwen. Meer heb je niet nodig hoor ;)
'Kuch Kuch' :pPelle, ikzelf ben Elite. En ik heb al 4 blaze spawners. Je moet vrienden hebben, ( niet bedoeld dat jij geen vrienden hebt ) die legend+ zijn. En je moet ze zeker vertrouwen. Meer heb je niet nodig hoor ;)
:) ik wil ook niet zeggen dat ik ze niet heb,Pelle, ikzelf ben Elite. En ik heb al 4 blaze spawners. Je moet vrienden hebben, ( niet bedoeld dat jij geen vrienden hebt ) die legend+ zijn. En je moet ze zeker vertrouwen. Meer heb je niet nodig hoor ;)
Er zijn ook gewoon aardige mensen met Legend+ die er niks voor vragen en voor je hakken.Ah nog meer pay2win :(