'De glitch die HungerGames spelers gek maakt.' Spec blocks leiden tot meerdere rage quits en zijn ontzettend irritant. Stel je speelt een potje HungerGames en dood iemand. Diegene vind dat niet leuk. Gelukkig is er een manier om hem-zelfs al ben je dood te irriteren. Je gaat gewoon de rest van het spel in hem staan! Dit zorgt ervoor dat hij het spel niet meer kan spelen en geheid verliest. Bouwen word onmogelijk dus zit je vast als je omhoog towert. Stel dat je een brug bouwt. Op laten we zeggen 40 blocks van de grond. Er is een chagrijnig klein jongetje en die denkt: 'Kom, vandaag ga ik het spel verpesten!' en hij gaat in jou staan. Jij plaatst het block en gaat erop staan maar omdat het gespecblocked is verdwijnt het weer en val jij te pletter. Een ragequit volgt. Je kan niks doen want het mag gewoon. Dit is ontzettend irritant omdat het aantal mensen die minder tegen hun verlies kunnen helaas ernstig groot. Zoals ik al eerder zei heeft deze bug al meerdere spelers de dood in gejaagd en het is naar mijn mening een kinderachtige poging om anderen het leven zuur te maken. Ik hoop daarom dat er wat aan kan worden gedaan voordat het probleem nog groter word en er ruzies komen.
mvg ;)
mvg ;)