Speciale mod/staff rank

Status
Niet open voor verdere reacties.

DT_Craft

Niet Verified
1 jan 2015
5
1
47
Hallo degene die dit lezen. Ik vind dat er aardig veel hackers op de server zitten. Dat wil ik graag tegenhouden. Hierbij vraag ik een speciale rank aan genaamd: Hacker Politie of iets anders.
Ik hoop dat remymine of een admin/staff hierop reageert. Dat zou fijn zijn. Als dit niet gebeurt, laat dan even een reactie achter :D

Mvg DT_Craft
(naam laat ik niet zien xD)

PS als jullie een solicitatiegesprek willen, kan dat ook :D

PSII Ik neem dit serieus en ban/tempban alle hackers waarvan ik het ZEKER weet!

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
DT_Craft solliciteren voor moderator kan ook :)

Mvg
Dimitri

DT_Craft

Niet Verified
1 jan 2015
5
1
47
Ja maar ik denk toch, ja oke kan kan ik ook doen :D
maar gwn een vraag :D

dauwdruppel

God
dauwdruppel
dauwdruppel ✔
God
8 nov 2013
270
114
259
Of mensen filmen gewoon hun pvp en als ze een hacker tegenkomen knippen ze die eruit en uploaden dat stukje appart.(zonder edits of intro)
Met misschien slowmo beelden en welke hacks de persoon zou hebben gebruikt op welk tijdstip in de video..

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Of mensen filmen gewoon hun pvp en als ze een hacker tegenkomen knippen ze die eruit en uploaden dat stukje appart.(zonder edits of intro)
Met misschien slowmo beelden en welke hacks de persoon zou hebben gebruikt op welk tijdstip in de video..
Jup.... Om er een nieuwe rank van te maken. Is ook nutteloos, als mensen te lui zijn voor te filmen, tja... ;)

The_GloriousWolf

Supreme
Opper_Druif
Opper_Druif ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
Jup.... Om er een nieuwe rank van te maken. Is ook nutteloos, als mensen te lui zijn voor te filmen, tja... ;)
Daar heb je gelijk de meeste mensen zijn gewoon te lui om te filmen en gaan dan heel de chat vol spammen met "Hacker ga weg met je kill aura" bijvoorbeeld

Shockerz

Supreme
Shockerz
Shockerz ✔
Supreme
24 feb 2015
424
36
194
Je zult net als alle moderators moeten solliciteren.
Een extra ''politie'' rank werkt niet omdat er nog al wat extra zaken aan vast hangen zoals unban aanvragen en de ban list.
Hier zou je dan geen toegang tot krijgen aangezien dat alleen voor owner,admin en mod in te zien is.
Vervolgens moet dan een van de mods jou unban verzoeken gaan afhandelen.
En dat werkt niet.
Leuk idee hoor, maar gaat niet gebeuren.

Gr. Shockerz

Shockerz

Supreme
Shockerz
Shockerz ✔
Supreme
24 feb 2015
424
36
194
@ItzCatty Vraagje: Waarom vraag je om een slotje en waarom alleen aan Twana en Mara?
Ik verwachte namelijk nog wel een reactie van DT_craft aangezien ik zijn meedenken leuk vind.

Gr. Shockerz
( Topic mag nog even open blijven)

vipwachtwoord

Niet Verified
28 jul 2014
377
116
224
25
www.teamvip.net
@ItzCatty Vraagje: Waarom vraag je om een slotje en waarom alleen aan Twana en Mara?
Ik verwachte namelijk nog wel een reactie van DT_craft aangezien ik zijn meedenken leuk vind.

Gr. Shockerz
Dat doen de mensen omdat Mara en Twana vooral de slotjes op de topics zetten, daarom vraagt iedereen hun steeds

Lucfestijn

Verified
furryfestijn
furryfestijn ✔
LegendVer
29 dec 2015
285
107
224
22
utrech

Gr. Shockerz
Oké, ik dacht dat t helema duidelijk was dus dat er een slotje op kon.
Sorry

vipwachtwoord

Niet Verified
28 jul 2014
377
116
224
25
www.teamvip.net
Om eerlijk te zijn ben ik het wel met een aantal reacties eens. Ik heb namelijk geen zin om altijd als ik op KitPvP kom m'n opnameprogramma aan te zetten en vervolgens met lagg PvPen. Stel, ik zou hackers aantreffen, dan moet ik het daarna nog monteren, renderen en uploaden. En die laatste twee gaan helaas niet zo snel bij mij.

Shockerz

Supreme
Shockerz
Shockerz ✔
Supreme
24 feb 2015
424
36
194
Ok nou laten we niet meer om ''slotjes vragen''.
Als een van de mods het genoeg vind worden ze vanzelf gesloten.
Wil je dat je eigen topic gesloten wordt mag je daar uiteraard om vragen maar doe dit in een prive berichtje aan een van de mods.

Gr. Shockerz

Lucfestijn

Verified
furryfestijn
furryfestijn ✔
LegendVer
29 dec 2015
285
107
224
22
utrech
Ok nou laten we niet meer om ''slotjes vragen''.
Als een van de mods het genoeg vind worden ze vanzelf gesloten.
Wil je dat je eigen topic gesloten wordt mag je daar uiteraard om vragen maar doe dit in een prive berichtje aan een van de mods.

Gr. Shockerz
Oké, duidelijk.

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Hzo de name politie rank?
Wrm niet gewoon ''PvPModerater'' die zich alleen maar geen concentreren op hackers...

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Deze rank is inderdaad helemaal niet nodig, mocht je toch willen helpen dan maak je hack reports aan, of solliciteer je voor de moderator rank!

Mvg Remy

Status
Niet open voor verdere reacties.